Gå til innhold

Styling og lakkering i tyskland/polen/sverige erfaringer eller tips?

Ranger emnet


Lars Jørgensen

Anbefalte innlegg

Første tråden her! :yodude:

 

 

Har nettop gått til innkjøp av en Audi A4 1,6 1995.

bilen er i god stand, gått 154.000 EU godkjent for 20dager siden men lakken er falmet(noe som bør være forventet for en så gammel bil)

 

men til poenget har planlagt en tur til Berlin i sommer for 5dager +, vil derfor ha litt gjort med bilen samtidig da jeg vil tippe det er penger å spare på det.

 

det jeg vil ha gjort er.

 

1. Bytte potte (den som står på nå, er tett men rusten)

2. sette på styling kit (bak, foran,side)

3. KANSKJE lakkere den svart metalic hvis prisen er riktig.

 

Er det noen som har gjort noe slikt i disse landene før, og som har noen erfaringer/tips? ønsker gjerne linker til firmaer hvis mulig.

det er en min første bil, og en gammel bil men jeg vil gjerne legge inn litt penger i den. så sant ikke dere sitter på mer info som mener jeg for all del ikke burde det?

 

Og en siste ting er det noe jeg bør være veldig OBS på med tanke på denne bilen?

har sjekket bremser,clutch,gir og generelt motor alt virket meget bra etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Bytte potte fikser du enkelt selv.

2. Styling kan kjøpes hvor som helst, også dette monterer di lett selv.

 

Hjulopphenget er en slitedel på disse bilene. Koster lite å fikse om man gjør det selv, og bytter du så sett på "forsterket versjon".

Registerreima må du passe på og bytte innenfor gitte km-intervaller/alder, samt bytte olje og filter minst hver 10' km.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår