Jump to content
Bilforumet.no
Sorvik94

Sorvik's Chrysler neon tråd/Prosjekt

Rate this topic

Hvilken av DeModa felgene? (Nederst Side 1)  

12 members have voted

  1. 1. Hvilken av DeModa felgene? (Nederst Side 1)

    • V1 Matte Black
    • V1 Titanium Charcoal
    • V2 Matte Black m/ Chrome


Recommended Posts

Ja, tok en stund før jeg endelig kunne starte på det :P

Crane #14 kam, som er god for over 200hk hvis resten blir oppgradert også, KW justertbart senkesett, energy foringer etc.. Har noen bilder ;)

Ser myyyye bedre ut uten hengerfeste ja! :D Må ta noen bilder av bremseskjoldene! De ser ut som de er fisket opp fra havets bunn x)

Bilder:

[ATTACH]30108[/ATTACH][ATTACH]30109[/ATTACH][ATTACH]30110[/ATTACH]

Innsuget som skal modifiseres, og nye styreenheten som øker hestene til 133 igjen :D Katten liker! :thumb

[ATTACH]30111[/ATTACH]

 

Bortsett fra Trailmaster så var det dårlig respons, spesielt fra Chrysler interiserte..

 

Ikke for å drepe gleden med tuning, men jeg tror du skal lete lenge etter de 200 hestene, om du ikke har Crane 5 unlimited, porta, flowmacha, 60mm TB, 12,5 komp stempler, high grade rods, 2,5" catback system, datasprut, og rødlinje på 9000 o/min. Da er det oppnålig med ca 190 whp ( ca 220 hk i motor)

Den 14 kammen bør du ha en Mopar Performance PCM, eller en DOHC PCM, om du skal utnytte den fult ut. 14 kammen har jo virkningsgrad opp til 7200 O/min. Funker fint med orginal pcm også, men trenger en del support for å utnytte den.

 

Nå er det sånn med SOHC toppen, at ekosporta har en del begrensninger når man kommer høyt opp i turtall. Innsugsmanifoilen og innsugsport er bra som det er. De orginale dysene funker opp til 200 hester på motor. Girkassa tåler 350 hester :)

 

Lykke til :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
De orginale dysene funker opp til 200 hester på motor. Girkassa tåler 350 hester

 

har du dokumentasjon på dette? vurdert v6 med twin turbo prosjekt etter omega sedan'en er blitt bruksbil ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ikke for å drepe gleden med tuning, men jeg tror du skal lete lenge etter de 200 hestene, om du ikke har Crane 5 unlimited, porta, flowmacha, 60mm TB, 12,5 komp stempler, high grade rods, 2,5" catback system, datasprut, og rødlinje på 9000 o/min. Da er det oppnålig med ca 190 whp ( ca 220 hk i motor)

Den 14 kammen bør du ha en Mopar Performance PCM, eller en DOHC PCM, om du skal utnytte den fult ut. 14 kammen har jo virkningsgrad opp til 7200 O/min. Funker fint med orginal pcm også, men trenger en del support for å utnytte den.

 

Nå er det sånn med SOHC toppen, at ekosporta har en del begrensninger når man kommer høyt opp i turtall. Innsugsmanifoilen og innsugsport er bra som det er. De orginale dysene funker opp til 200 hester på motor. Girkassa tåler 350 hester :)

 

Lykke til :)

 

Har ikke planer om å ha 200hk heller :P Vertfall ikke med det første ;) Nøyer meg med 150-160..

Share this post


Link to post
Share on other sites
hvorfor har du ikke svar alternativ: "Ingen av de" ?? :)

 

Syns 5eika felger ser best ut på Chrysler, eller så må det blitt OZ Racing felger ;)

 

Glemte helt at noen kanksje ikke liker noen av de :P Går det ann å endre undersøkelsen uten å ta bort stemmene?

 

Hver sin smak, jeg liker best mange eiker.. med mindre det er noen SVÆRE skiver å calipere bak :L

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.