Gå til innhold

Sorvik's Chrysler neon tråd/Prosjekt

Ranger emnet


Hvilken av DeModa felgene? (Nederst Side 1)  

12 stemmer

  1. 1. Hvilken av DeModa felgene? (Nederst Side 1)

    • V1 Matte Black
    • V1 Titanium Charcoal
    • V2 Matte Black m/ Chrome


Anbefalte innlegg

Ja, tok en stund før jeg endelig kunne starte på det :P

Crane #14 kam, som er god for over 200hk hvis resten blir oppgradert også, KW justertbart senkesett, energy foringer etc.. Har noen bilder ;)

Ser myyyye bedre ut uten hengerfeste ja! :D Må ta noen bilder av bremseskjoldene! De ser ut som de er fisket opp fra havets bunn x)

Bilder:

[ATTACH]30108[/ATTACH][ATTACH]30109[/ATTACH][ATTACH]30110[/ATTACH]

Innsuget som skal modifiseres, og nye styreenheten som øker hestene til 133 igjen :D Katten liker! :thumb

[ATTACH]30111[/ATTACH]

 

Bortsett fra Trailmaster så var det dårlig respons, spesielt fra Chrysler interiserte..

 

Ikke for å drepe gleden med tuning, men jeg tror du skal lete lenge etter de 200 hestene, om du ikke har Crane 5 unlimited, porta, flowmacha, 60mm TB, 12,5 komp stempler, high grade rods, 2,5" catback system, datasprut, og rødlinje på 9000 o/min. Da er det oppnålig med ca 190 whp ( ca 220 hk i motor)

Den 14 kammen bør du ha en Mopar Performance PCM, eller en DOHC PCM, om du skal utnytte den fult ut. 14 kammen har jo virkningsgrad opp til 7200 O/min. Funker fint med orginal pcm også, men trenger en del support for å utnytte den.

 

Nå er det sånn med SOHC toppen, at ekosporta har en del begrensninger når man kommer høyt opp i turtall. Innsugsmanifoilen og innsugsport er bra som det er. De orginale dysene funker opp til 200 hester på motor. Girkassa tåler 350 hester :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De orginale dysene funker opp til 200 hester på motor. Girkassa tåler 350 hester

 

har du dokumentasjon på dette? vurdert v6 med twin turbo prosjekt etter omega sedan'en er blitt bruksbil ;)

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å drepe gleden med tuning, men jeg tror du skal lete lenge etter de 200 hestene, om du ikke har Crane 5 unlimited, porta, flowmacha, 60mm TB, 12,5 komp stempler, high grade rods, 2,5" catback system, datasprut, og rødlinje på 9000 o/min. Da er det oppnålig med ca 190 whp ( ca 220 hk i motor)

Den 14 kammen bør du ha en Mopar Performance PCM, eller en DOHC PCM, om du skal utnytte den fult ut. 14 kammen har jo virkningsgrad opp til 7200 O/min. Funker fint med orginal pcm også, men trenger en del support for å utnytte den.

 

Nå er det sånn med SOHC toppen, at ekosporta har en del begrensninger når man kommer høyt opp i turtall. Innsugsmanifoilen og innsugsport er bra som det er. De orginale dysene funker opp til 200 hester på motor. Girkassa tåler 350 hester :)

 

Lykke til :)

 

Har ikke planer om å ha 200hk heller :P Vertfall ikke med det første ;) Nøyer meg med 150-160..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor har du ikke svar alternativ: "Ingen av de" ?? :)

 

Syns 5eika felger ser best ut på Chrysler, eller så må det blitt OZ Racing felger ;)

 

Glemte helt at noen kanksje ikke liker noen av de :P Går det ann å endre undersøkelsen uten å ta bort stemmene?

 

Hver sin smak, jeg liker best mange eiker.. med mindre det er noen SVÆRE skiver å calipere bak :L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår