Gå til innhold

Senkeset golf iv 4 1.6. billig justerbart?

Ranger emnet


Elling Torshaug

Anbefalte innlegg

Hei, monterte senkefjærer på bilen min her om dagen og merket da at bilen ble høyere og det viser seg at jeg har fått golf 3 færer fra nettbutikken hvor jeg bestilte =/

 

skal da returnere disse og har da sett på justerbart da dette skal være mye bedre og skal kunne få bilen mye lavere.

 

Tenkte på ett resultat litt lavere enn dette: http://home.hebb.no/texx/golf1.JPG hadde håpet på 70f 60b om det lot seg gjøre. Evt får jeg nøye meg med 50 50 senk og heller fikse senkeskåler forran .

 

kjører også med 235.40.18 på bilen så blir trangt.

 

 

 

Noen som vet hvor jeg får kjøpt senkesett billig? sett litt rundt og funnet til ca 3200 kr, men står ikke opppgitt hvor mye senk disse gir.

http://www.streetdesign.no/?n3=71&cat=&pk=10&os=72

 

er ikke interesert i og betale over 4k for disse så fint om noen kan komme med noen innspill.

 

Evt får jeg nøye meg med 50 50 senk og heller fikse senkeskåler forran .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og husk å ta med kortere stabstag, hørt at det anbefales da man senker bilen :) og om du skal senke den enda mer bør du sette på R32 stabstag. Skal iallefall gjøre det på bilen min da jeg skal på med justerbart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått satt på bak nå, men ikke fremme da jeg trenger spacer med mine 235.40.18 hjul for at dette ikke skal subbe.

 

 

Ble laaaavt bak ved max senk. gleder meg til og få på forran også.

 

legger ut bilder når jeg er ferdig.

 

skal gi tilbakemelding thoka85, men endre med tuningart settet etter anbefaling av ansatt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår