Gå til innhold

motortrøbbel på min Opel Agila

Ranger emnet


besserud

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har en 99mod Opel Agila 1,0 3syl som har blitt litt kranglete. Det begynte med at den plutselig kuttet i 2-3 sek for så å gå igjen det ble hyppigere og hyppigere før den til slutt ikke lot seg starte i det hele tatt ( alt dette skjedde over en strekke på 4 mil)

 

jeg har etterpå prøvd med startgass å da starter den men kun så lenge den får gass. så jeg tenker jo da på bensinpumpe,besinfilter, relle, dyser eller noe slik. Er det noen her inne med kunnskap om denne bilen som kan hjelpe meg litt på vei? hvor sitter bensinpumpe på disse bilene ?

 

Takker for all hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensinpumpa sitter nok under ei luka under baksetet vil jeg tro. Få målt om det er strøm inn på den og om den går når du prøver å starte bilen. Sansynligvis så er det defekt bensinpumpe.

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Heisann. Jeg har en 99mod Opel Agila 1,0 3syl som har blitt litt kranglete. Det begynte med at den plutselig kuttet i 2-3 sek for så å gå igjen det ble hyppigere og hyppigere før den til slutt ikke lot seg starte i det hele tatt ( alt dette skjedde over en strekke på 4 mil)

 

jeg har etterpå prøvd med startgass å da starter den men kun så lenge den får gass. så jeg tenker jo da på bensinpumpe,besinfilter, relle, dyser eller noe slik. Er det noen her inne med kunnskap om denne bilen som kan hjelpe meg litt på vei? hvor sitter bensinpumpe på disse bilene ?

 

Takker for all hjelp

 

Lyser noen av lysen på dashbordet når dette skjer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår