Gå til innhold

KrissJF: Opel Rekord 2.2i Bruksbil Prosjekt! UPDATE 15.05!

Ranger emnet


KrissJF

Anbefalte innlegg

Fått gjort endel i dag men ble dårlig med bilder men fikk knipset noen og de skal dere få se :)

 

Bilen med sommerskoa på :yummy:

IMAG0433.jpg

 

Venstre bak :)

IMAG0435.jpg

 

Endestussen som skal sitte på, beholder eksosen så orginal som mulig lengst mulig da det er helt nytt, Men når jeg skulle kjøre bilen inn i garasjen datt den selvfølgelig av så må sveise den fast på onsdag :)

IMAG0436.jpg

 

Noen bilder av rustsveisinga :D

 

IMAG0439.jpg

 

IMAG0440.jpg

 

IMAG0441.jpg

 

IMAG0442.jpg

 

IMAG0443.jpg

 

Veit sveisene ser litt fuckt ut men det skal bli ordnet på ettervært, er ett eller annet kuk med sveiseapperatet nå også men sveisene blir solide som bare det så det får bare være sånn. Mangler bare litt finpuss og tectyl og lakk nå så er høyreside ferdig sveiset for rust :D

 

Tar flere bilder på onsdag da jeg skal forsette på bilen da :)

VW Passat 2.0 TDI Variant 06
Volvo v40 1.8 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Åjaa :P Ser ut som du kan guffe på med litt mere varme.

 

Blir nok bra ;)

 

kan kanskje det ja :P , ekke helt proff på og innstille apperatet men det kommer seg :D

 

Ja, må bare prøve og få bilen ferdig før bursdagen min 3. Juni. Har oppkjøring dagen etter og da vil jeg at bilen skal være ferdig helst :), men pøser på med flere bilder av lakkering og diverse over helgen jeg ;)

VW Passat 2.0 TDI Variant 06
Volvo v40 1.8 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt i dag også da, Fikk lakkert høyresiden og bytta visker/blinlys bryter :D

 

 

Ble ikke så værst sånn egentlig, til at jeg har lakkert med boks bare :), mangler litt der det er svart som dere ser, men skal ta det så snart som mulig :)

 

IMAG0448.jpg

 

IMAG0450.jpg

 

IMAG0451.jpg

 

 

Stikker også på Biltilsynet og henter skiltene til bilen i morgen, Gleder meg som en liten unge til og få den ut på veien! :D

VW Passat 2.0 TDI Variant 06
Volvo v40 1.8 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemmen se der ja :D skikkelig bil og greier ;) Men ja, får all del puss ned sveisen, vist ikke så blir ikke det så populært senere i tid, da kommer rusta fort tilbake igjen :p

jeg selv har gjort det engang, aldri mer, hehe :p

Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil)

Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)-

Opel Omega 2.0i GL (1991)

 

++ litt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemmen se der ja :D skikkelig bil og greier ;) Men ja, får all del puss ned sveisen, vist ikke så blir ikke det så populært senere i tid, da kommer rusta fort tilbake igjen :p

jeg selv har gjort det engang, aldri mer, hehe :p

 

Takktakk! :D

 

Litt sent og slippe ned all sveisen nå men det som ikke er blitt slipt ned er jo behandlet med 1k Syregrunning og hammerite lakk over der igjen, så skal nok gå bra :P

VW Passat 2.0 TDI Variant 06
Volvo v40 1.8 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk! :D

 

Litt sent og slippe ned all sveisen nå men det som ikke er blitt slipt ned er jo behandlet med 1k Syregrunning og hammerite lakk over der igjen, så skal nok gå bra :P

 

Hehe ja da får man tro det holder :p

Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil)

Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)-

Opel Omega 2.0i GL (1991)

 

++ litt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår