Gå til innhold

El-takluke på golf 2

Ranger emnet


Portasol

Anbefalte innlegg

Har en golf mk2, med takluke, tenkte å montere takluke-mekanisme fra passat da den er elektrisk :)

Noen som har gjort dette? vet det er liten plass der sveiva er på golfen og motoren på den elektriske tar jo litt plass :)

 

Legg ut bilder hvis noen der ute har gjort det :)

vw jetta 1.8 1990 mod. (Vraket)
volvo 740 stv. 2.3 1987 mod. (Solgt)
vw jetta gt syncro 1.8 1989 mod. (Byttet)
vw golf gt syncro 1.8 1988 mod. (prosjekt)

audi a4 quattro avant 1.9 tdi 2002 mod (bruksbil)

vw passat gt g60 syncro 1.8 1990 mod. (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ja det er mulig, ja det blir trangt og ja du må bygge om taktrekket endel for å få det fint.

hvorfor ikke bare ta fra golf 3 heller, så får du glassluke? det vil jeg ha på min passat:)

Om du tenker å bare ta å fjerne sveiva å sette el-motoren der er det nok ikke så enkelt, vil andbefale att du tar hele mekanismen (skinnene bak osv) pga Passat/corrado har vippeluke, Golf 2 går bare bakover:)

Endret av Quattro73

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at noen har brukt fra audi 80 (?) var det originalt elektrisk vinduer da? :)

vw jetta 1.8 1990 mod. (Vraket)
volvo 740 stv. 2.3 1987 mod. (Solgt)
vw jetta gt syncro 1.8 1989 mod. (Byttet)
vw golf gt syncro 1.8 1988 mod. (prosjekt)

audi a4 quattro avant 1.9 tdi 2002 mod (bruksbil)

vw passat gt g60 syncro 1.8 1990 mod. (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett takluke fra Audi 80 montert på G2, da fra en type 81/85 med sveivemekanisme.

 

OT. Ikke alt er velstand på VACN heller, kan heller aldri huske at ufin språkbruk noengang har blitt moderert bort der, men blir liggende til VACNs spott og spe. Jeg har vært betalende medlem der siden 2004 og har fått med meg en del, men siste årene har det gått uker mellom hver gang jeg er innom der. Uten tvil så er det Bilforumet som er meg "nærmest" :) Nok offtopic.

Håper alle har det fint her inne :)

Endret av Quattro73

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett takluke fra Audi 80 montert på G2, da fra en type 81/85 med sveivemekanisme.

 

OT. Ikke alt er velstand på VACN heller, kan heller aldri huske at ufin språkbruk noengang har blitt moderert bort der, men blir liggende til VACNs spott og spe. Jeg har vært betalende medlem der siden 2004 og har fått med meg en del, men siste årene har det gått uker mellom hver gang jeg er innom der. Uten tvil så er det Bilforumet som er meg "nærmest" :) Nok offtopic.

Håper alle har det fint her inne :)

 

alt er nok ikke velstand der heller, og man er ikke mye verdt om man ikke har en 2006+ skamsenka bil med store felger og ubrukelig senk. men. jeg trives nå på forumet der jeg. leser litt, og svarer litt, men har enkelte folk som jeg "unngår" og lese tråder og svare i jeg og som de fleste andre :)

 

har og lagt merke til at du svarer mindre og mindre på vacn Herman :)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår