Gå til innhold

LED i så å si alt

Ranger emnet


perphu

Anbefalte innlegg

Kjøpte akurat a4 2004 modell:)

Ettersom det er xennon i kjørelys og halogen i park, satte jeg i led-pærer jeg fikk med fra han jeg kjøpte bilen av i parklysa.

Dagen etter hadde begge "pærene" falt av sokkelen.. så de lå løst inne i lykta. tror det kan ha noe å gjøre med tempratur fra xenon å gjøre etter som de hadde løsnet i loddingen..

Noen som vet hvor jeg helst bør kjøpe LED pærer? de jeg fikk va vel noe helt ordentlig jalla..:P

Skal og putte xenon i grøft men det kittet kommer snart i posten så det blir spenende!

 

Så lurer jeg og på hvilken pære som ligger under inne i dørene å lyser når man åpner de. har lyst å bytte til rød led eller hvit.

Og hvordan det gjøres. må hele dørtrekket av? :)

 

Kommer med før å etter bilder når jeg har fått gjort en del småtteri ;)

 

MVH ole storfornlyd audi-kjøper! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det opp feilmeldinger på dører og interiør?

har selv hvit led uten motstand på nr.skilt å der kommer feilmelding ved oppstart. fortell gjerne hvor du bestiller å hvordan det blir :)

 

Får ikke feilmeldinger fra de under døra eller interiør. Bestiller som regel det rimeligste jeg finner på ebay.

 

Slike har jeg under dørene og lysene til dørken. Du finner de på Ebay ved å søke 2 X Car 4 LED SMD T10 194 W5W 168 Bulb Side Light 12V. Koster 2,09 dollar for 2 stk, så det er ganske billig.

 

 

[ATTACH]29295[/ATTACH]

post-49518-13804854019483_thumb.jpg

Audi A4 1.8TQ S-Line 2003

Audi A4 1.6 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke feilmeldinger fra de under døra eller interiør. Bestiller som regel det rimeligste jeg finner på ebay.

 

Slike har jeg under dørene og lysene til dørken. Du finner de på Ebay ved å søke 2 X Car 4 LED SMD T10 194 W5W 168 Bulb Side Light 12V. Koster 2,09 dollar for 2 stk, så det er ganske billig.

 

 

[ATTACH]29295[/ATTACH]

 

 

 

Har bestilt disse fra ebay for jeg ville ha rødt lys

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150790133992#ht_544wt_1270

 

så er det 10 stk LED pærer med så da er det mer enn nokk til dørk og dører.

Ser sokkelen ser litt forskjellig ut ifra dine men det er fortsatt en w5w så får se når de kommer om det går ;P

takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge!

måtte du plukke av hele dørtrekket for å komme til pærene? har en kompis som er oppretter han sa det gikk antagelig kun å fjerne glasset foran..?

 

Du tenker de under døra? Er bare å ta et flatjern og lirke den ut, på samme måte som i taket. Et tips er å lirke ut hele holderen. Første gang jeg prøvde, tok jeg bare å fikk løs holderen, og siden pæra var varm prøvde jeg å lirke den ut med et skrujern. Dette førte til at jeg lagde kortslutning og ødela en sikring.

 

Oppdatering: Her er noen bilder:

 

23jgvox.jpg

 

f7wup.jpg

 

p4wv7.jpg

Endret av Linke1

Audi A4 1.8TQ S-Line 2003

Audi A4 1.6 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår