Gå til innhold

Lett å fikse luftmengdemåler, diff og drivknute?


carix

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har plukket meg ut en s13.5 som jeg er veldig interessert i å kjøpe. Men eieren sier det at luftmengdemåleren er dårlig, og at det dunker når han kjører og at det kan muligens komme fra dårlig diff eller drivknute. Noen som vet om det er lett, eventuelt billig å fikse? Bilen er EU-godkjent, men vil jo selvfølgelig ha den så plettfri som mulig :) Og jeg er ikkje den som har best peiling på bil heller, sånn at det er sagt! Er en 89 modell. Gammel, men flott!

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså hvis du ikke har særlig kunnskap om bil, og du vil ha en s13 så ville jeg kjøpt en som alt er gjort på... det koster fort vekk mye hvis du ikke kan nok!.

men lmm er bare et par skruer så er den byttet.

er det snakk om slark i mellomaksling knuter eller på akslingene bak? diff er ikke vanskelig skifte men er endel jobb. er det denne som er feil er det bedre spandere på seg en sperre diff. koster litt men klart verdt pengene. kan jo og være noen dårlige foringer?

 

og hvis du søker litt rundt på disse er det store problemer med rådebank. har dette vært fikset på den tidligere? dette koster mye hvis du ikke kan skru slikt selv..

audi 100 2.2 quattro

chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge

xmerce 190e x2

xnissan 200sx s13

xAudi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Jeg har ikke snakket med selger enda, men her er db koden; 1439284. Kanskje det står noe nyttig der? Det som står listet der er alt jeg vet om bilen, så litt vanskelig å svare på spørsmålene dine. Grunnen er at jeg ikke har penger nok akkurat nå, men jobber med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår