Gå til innhold

Mitt Polo prosjekt (1987)

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

Hei :)

Tenkte jeg kunne lage en tr�d om mitt plutselige polo-prosjekt!

 

Bilen: 1987 modell g�tt 66.000km med fullt servicehefte. Str�kent interi�r, teknisk og maskinelt men har f�tt litt juling p� eksteri�ret. Dette er en bil jeg kj�pte av mamma da den skulle godkjennes for noen �r tilbake, og ikke gikk gjennom pga rust i kanaler. Hun ville skrote bilen da hun ikke syntes reperasjonskostnadene var verdt det i forhold til prisen p� bilen. Men jeg hadde ikke hjerte til � la dette skje siden den hadde ett s�pass godt potensiale til � bli fikset opp, s� jeg betalte henne 1500,- og lot bilen st�. Bilen hadde NULL feil bortsett fra rusten i kanalene. N� har jeg f�tt bilinteressen tilbake, og sammen med ny jobb kan jeg endelig f� begynt :)

 

Dette skal gj�res:

Ny skjermer foran.

Nye kanaler.

Fjerne rust p� d�rer.

Valse hjulbuer.

Hellakkering, mest sannsynlig orginalfargen.

Justerbart senkesett.

8x15" felger.

 

Interi�r:

Alt skal holdes orginalt da dette er str�kent og riktig.

Full demping med Silent Coat.

Noe stereo, men s� diskre som overhode mulig, ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal l�se dette da det ikke er noe som helst av stereo orginalt i bilen. Skal ikke ha no harrymekk med sv�re stygge h�ytalere osv osv. Finnes det usynlige h�ytalere???

 

Motor:

�nsker � holde denne orginal. Men sett flere setter p� weber forgassere, men kan ingenting om dette s� det forblir under vurdering inntil videre :)

 

Kommer med bilder i morgen :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk bilen litt service. Har slitt litt med litt småhosting ved oppstart, spesiell når den er kald.

Så skiftet olje, oljefilter, plugger, pluggledninger, coilledning, fordelerlokk og rotor. Nå går den som ei klokke, enkel sak tydeligvis :)

 

Så litt bilder som lovet:

22032012313.jpg

 

22032012317.jpg

 

Bruksbil og prosjekt :)

22032012318.jpg

 

Nye kanaler begge sider:

22032012316.jpg

 

Ferdig med å dempe bilen:

22032012306.jpg

 

22032012307.jpg

 

22032012309.jpg

 

22032012310.jpg

 

22032012312.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår