Gå til innhold

Planlokk til King cab D22 NP300


i-con

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått tak i planlokk til King Cab?

Jeg har en 2011 modell. Jeg har sett på Kingtop.no, men mener prisene er 10000 dyrer enn de som f.eks. selges i USA. Mulig noen har fått fra Sweden? F.eks et slikt som bildet viser.

[ATTACH]28281[/ATTACH]

post-69077-13804853930982_thumb.png

post-69077-13804853931111_thumb.jpg

Endret av i-con

Nissan King Cab NP300 D22 - 2011

Chevrolet Blazer S10 - 1994

Oldsmobile Custom Cruiser - 1985

Opel Astra G - 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med kingtop.no De har problemer med å få til et lokk hvor det i tillegg skal være forkrommede veltebøyler. De ber meg finne veltebøyer og beskrive festeanordningen, så kan de spørre med deres samarbeidspartner i Danmark, om det er mulig å få til planlokk med veltebøyler. Jeg skal ta en prat med moss over helga. Kingtop sier at veltebøylen må være typegodkjent. Hvis ikke så risikerer jeg å bli avskiltet hos biltilsynet?? Noen som har hørt om det? Har typegodkjent lyktebøyle, men har ikke hørt at veltebøylen også må være det.

Nissan King Cab NP300 D22 - 2011

Chevrolet Blazer S10 - 1994

Oldsmobile Custom Cruiser - 1985

Opel Astra G - 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk for linkene... har sjekket på nettsidene, felles for tre av de er at de har kun har soft-top. Jeg har mest lyst på noe som er hardt og som tåler snø og is her oppe i nord.... Det jeg la ved bilde av er et lokk som skal tåle at voksne folk går på., altså en kombinasjon av hard og soft top. Jeg skal ringe til Moss imorgen og sjekke med dem, da det ikke gikk fram av nettsiden hva de kunne levere til min bil.

Nissan King Cab NP300 D22 - 2011

Chevrolet Blazer S10 - 1994

Oldsmobile Custom Cruiser - 1985

Opel Astra G - 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff en hyggelig kar på Pickup-Moss

Han kan kanskje klare å skaffe noe fra England. I aluminium med veltebøyle. Er ikke snakk om typegodkjenning foreløpig. Er jo veldig spent på prisen da.

Nissan King Cab NP300 D22 - 2011

Chevrolet Blazer S10 - 1994

Oldsmobile Custom Cruiser - 1985

Opel Astra G - 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det ikke skulle være enkelt å få tak i dette. Navara D40 er ikke noe problem, men NP300/D22 er ikke så populær ute i europa... markedsføres som "billigbil" og det produseres lite tilleggsutstyr til den. Men, Pickup-Moss ordner saken. De får fatt i et "custom made" lokk. Ble ikke helt det jeg hadde trodd, men dette blir vel bra. Noe sånt som dette, bare litt lenger. [ATTACH]28546[/ATTACH]

post-69077-13804853943766_thumb.jpg

Nissan King Cab NP300 D22 - 2011

Chevrolet Blazer S10 - 1994

Oldsmobile Custom Cruiser - 1985

Opel Astra G - 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Har ikke fått på planlokket enda... kun testet at det passet :)

Grinda bakpå er fjernet, planinnlegget er også fjernet, og jeg tror den forblir borte da jeg ser at det ruster under der. Var mye slitasje rundt plankanten også og det er blitt polert blankt igjen. Her fikk jeg lagt på en slitasjefilm i svart matt. Har ikke bilder av den enda. Har et par bilder av lokket når jeg testet det. Det kommer crome-veltebøyer til slutt, men de har jeg ikke pakket ut enda.

[ATTACH]31252[/ATTACH][ATTACH]31253[/ATTACH][ATTACH]31254[/ATTACH]

 

Fikk lagt folie på scoopet samtidig... syns det ble ganske tøft.

[ATTACH]31255[/ATTACH]

Nissan King Cab NP300 D22 - 2011

Chevrolet Blazer S10 - 1994

Oldsmobile Custom Cruiser - 1985

Opel Astra G - 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår