Gå til innhold

Selges: DeVILBISS GTi Pro lakksprøyte med 1.3 T1-dyse og orig. digi. manometer

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ny pris: 2600

 

[ATTACH]28532[/ATTACH]

 

Sprøyta er 3 år gammel. Det er bare å innrømme at jeg kanskje tok litt hardt i da jeg ble helt hekta på lakkering, for denne sprøyta har vært i bruk maks én arbeidsdag til sammen. Den er fullstendig demontert og grundig renset umiddelbart etter hver gang den har vært brukt. Derfor fremstår den nesten som ny. Jeg har brukt den til tettlakk og klarlakk og til det har den fungert over all forventning. Dette er en sprøyte som egner seg godt til hellakkering av biler og paneler.

 

Spesifikasjoner:

DeVILBISS GTi Pro

Dyse: 1.3mm TransTech T1

Manometer: DeVILBISS digitalt manometer påmontert.

Koppsystem: 3M PPS-adapter påmontert, original kopp medfølger

Luftforbruk: 380 liter per minutt

Merkelapp (har ingenting teknisk å si for sprøyta): Base

 

Nypris: 5100,-

Selges samlet for: 2600,-

Endret av Nordhagen
Ny pris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager seint svar. Jeg trodde jeg automatisk abonnerte på tråder jeg selv har startet.. Uansett: At garanti er utløpt er et godt poeng, så jeg skal være fair i forhold til det. Men prisen reflekterer også sprøytas tilstand. Tipper den har vært utenfor skumgummikofferten sin 5-6 ganger i de tre åra og hver gang har den blitt møysommelig renset og smurt etter alle kunstens regler før den er lagt tilbake. Manometeret og PPS-adapteret koster tilsammen 1500 kroner løst, så det teller litt det også. Kom gjerne med bud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår