Gå til innhold

87 mod polo - Justerbart understell

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Du kan få KW Var. 1 til kr. 10260,- ink mva. Dine orginal fjærbein må sendes inn for ombygging eller benytte seg av depositum;)

 

Ønsker du sportunderstell med fjærer og demper koster det kr 4600,- ink mva. Finnes i følgende varianter. 60/40, 60/60 og 40/40mm senk :-)

 

Bare å sende meg en mail på kw@norskbildelsenter.no

Senk.no, Lierskogen Næringssenter, Postboks 43, 3421 LIERSKOGEN

 

E-post: kw@norskbildelsenter.no Telefon 32854040

 

Alt av senkesett, coilovere, competiton sett etc. fra KW automotiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs helt hva en ønsker å betale.

Har selv en G40 med KW v1, ikke verdt pengene i mine øyne, selv om jeg bare har kjørt dem noen få mil. Har den tidlige typen med spanske ALKO dempere og ikke KinaKina demperne dem bruker nå.

Skal du bruke penger på et sett så vil jeg anbefale HR sitt monotube sett, en helt annen klasse enn KW.

Billig billig med TUV, og en trenger vel ikke å sende inn de originale fjærbeina så er det TA som gjelder.

Dersom ikke TUV er et krav, så har GAZ et coiloversett med muligheter for valg av fjærstivheter og demperinnstillinger.

 

Løp og kjøp, bilen blir stiligere til mer en senker!

 

http://www.polo-land.fr/selecta

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs helt hva en ønsker å betale.

Har selv en G40 med KW v1, ikke verdt pengene i mine øyne, selv om jeg bare har kjørt dem noen få mil. Har den tidlige typen med spanske ALKO dempere og ikke KinaKina demperne dem bruker nå.

Skal du bruke penger på et sett så vil jeg anbefale HR sitt monotube sett, en helt annen klasse enn KW.

Billig billig med TUV, og en trenger vel ikke å sende inn de originale fjærbeina så er det TA som gjelder.

Dersom ikke TUV er et krav, så har GAZ et coiloversett med muligheter for valg av fjærstivheter og demperinnstillinger.

 

Løp og kjøp, bilen blir stiligere til mer en senker!

 

http://www.polo-land.fr/selecta

 

Blir ikke brukt kina dempere i de, og når det gjelder Alko så er det en 80år gammel produsent som årlig leverer over 4 millioner støtdempere.

 

Kan jeg spørre hva du er misfornøyd med på settet ditt?

 

Med vennlig hilsen

 

Lasse

Senk.no, Lierskogen Næringssenter, Postboks 43, 3421 LIERSKOGEN

 

E-post: kw@norskbildelsenter.no Telefon 32854040

 

Alt av senkesett, coilovere, competiton sett etc. fra KW automotiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke brukt kina dempere i de, og n�r det gjelder Alko s� er det en 80�r gammel produsent som �rlig leverer over 4 millioner st�tdempere.

 

Kan jeg sp�rre hva du er misforn�yd med p� settet ditt?

 

Med vennlig hilsen

 

Lasse

 

Det jeg misliker er demperkarakteristikken fj�rstivheten og innstillingsmuligheter ihht. til TUV-papirene, dog skal jeg nok kj�re litt til med settet slik at jeg kan f� mer erfaring med egenskapene. Mitt problem ellers med et slikt sett, er at det verken er fugl eller fisk til en i mine �yne, forholdsvis h�y pris. Ellers har jeg kj�rt endel biler med KW og opplevd litt forskjellige ting mtp reklamajon/brukerst�tte.

Men alt i alt sikkert et OK sett, til en som ikke har de store kravene. Jeg ville aldri vurdert KWv1 selv, men dette stod p� en bil jeg har kj�pt brukt. Kj�pt nytt i `06, og bilen har st�tt `07 - `12.

Ellers har jeg kj�rt endel biler med KW og opplevd litt forskjellige ting mtp reklamajon/brukerst�tte.

 

Hvilkene KW sett blir det brukt Kina-dempere i da?

Hvordan er KW mtp litt mer spesialunderstell med kundens egne �nsker om modifiseringer?

 

Er selv p� jakt etter god gammel Polo som bruksbil, den skal selvf�lgelig senkes! Hadde jeg ikke hatt et nesten nytt HR monotube coiloverkitt liggende, s� hadde jeg nok pr�d et TA sett slik at jeg kunne uttalt meg om hvordan det var � kj�re.

Utifra det jeg har h�rt fra andre s� er TA settet mykt bak, samt at det kommer med 2 forskjellige typer fj�rer fremme(ny og gammel utg.)

Den nye for mest senking.

 

HR --> Brems.no

KW --> Senk.no

TA --> P&R/ Sandberg-gruppen

GAZ --> http://www.poloperformanceparts.com

 

acoupe: Få ut bilder av vogna, og hvilken motor har du?

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TA Technix sitt sett fungerer helt greit til de aller flestes bruk, fordelen med TA er at du slipper å levere inn dine gamle fjærbein men får helt nye som det kun er å sette på nye lagre så er de klar til bruk.

 

Vi har levert noen sett av TA og de har fungert helt utmerket, ingen reklamasjoner eller misfornøyde kunder. Nå skal de jo sier at det dette ikke er et sett det går mye av. Vet ikke om det er du som har bestillt det settet som er underveis opp fra Tyskland til oss, men de hadde kun få sett igjen så om du skal ha dette så ville jeg sjekket det ut.

 

Om du vil legge mer penger i det så er det H&R som fungerer, men her er det innlevering av fjærbein som gjelder.

Det skaffer vi også siden vi er forhandler for Brakes.no.

 

Jeg har også hørt at demperne som brukes i KW1, Supersport Black EVO, AP og Weitec blir produsert i Kina, det er uansett ikke noe problem for meg å finne ut av.

 

Fjærsett kan vi levere med Supersport eller justerbare Spax RSX dempere.

 

TurboPolo: Det står en Polo her enda som er din... ;) Snart veteran.

Ring meg en dag... :)

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen KW som bruker kinadempere idag. Når det gjelder KW var 1 så er det kun et ordinært senkesett med dempere som man kan justere høyden. Skal man kunne justere stivhet så er det var. 2 og 3.. Skal man ha egen tilpasset dempere med full justering er det KW competition som gjelder.

Senk.no, Lierskogen Næringssenter, Postboks 43, 3421 LIERSKOGEN

 

E-post: kw@norskbildelsenter.no Telefon 32854040

 

Alt av senkesett, coilovere, competiton sett etc. fra KW automotiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Driver du partsandretards? kunne du evnt sjekka om dere har TA Technix justertbart til poloen min? 87mod.

 

TA Technix sitt sett fungerer helt greit til de aller flestes bruk, fordelen med TA er at du slipper å levere inn dine gamle fjærbein men får helt nye som det kun er å sette på nye lagre så er de klar til bruk.

 

Vi har levert noen sett av TA og de har fungert helt utmerket, ingen reklamasjoner eller misfornøyde kunder. Nå skal de jo sier at det dette ikke er et sett det går mye av. Vet ikke om det er du som har bestillt det settet som er underveis opp fra Tyskland til oss, men de hadde kun få sett igjen så om du skal ha dette så ville jeg sjekket det ut.

 

Om du vil legge mer penger i det så er det H&R som fungerer, men her er det innlevering av fjærbein som gjelder.

Det skaffer vi også siden vi er forhandler for Brakes.no.

 

Jeg har også hørt at demperne som brukes i KW1, Supersport Black EVO, AP og Weitec blir produsert i Kina, det er uansett ikke noe problem for meg å finne ut av.

 

Fjærsett kan vi levere med Supersport eller justerbare Spax RSX dempere.

 

TurboPolo: Det står en Polo her enda som er din... ;) Snart veteran.

Ring meg en dag... :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår