Gå til innhold

Bil til høy mann

Ranger emnet


Ståle_H

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er en mann som er 205 cm lang og trenger råd og tips til valg av bil. Er veldig på utkikk etter en stasjonsvogn som er romslig og god for meg og dessuten bra for de som sitter bak meg er det viktig, skal bli far om et halvt års tid og da nytter det ikke lenger med min peugeot 406.

Takker for alt av råd å tips dere kan komme med, ser etter bil til under 100 000.

 

Mvh Ståle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har Ford Mondeo, og Ford Focus i stasjonsvogn jeg er selv 201. Har god plass i min 04 mondeo.

 

Du har jo også skoda, men den er litt trang igjen. Mondeon er veldig stor og det er faktisk plass til folk bak meg igjen når settet mitt er helt tilbake!

 

Edit: Du har også den store S-max til Ford sikkelig digg å sitte i. Den var helt perfekt for meg!

Endret av Anderwin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

04 Mondeo her også, og 195 cm. God plass både foran og bak, og kvaliteten er bra. Spesielt etter facelift i 2003. Og den ligger i din prisklasse. Kjører du mye småkjøring, velg bensin. Bensin har forresten også registerkjede, så du sparer litt penger der også :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt min i 2 år nå uten et feilslag. Prøv å finn en med bensinmotor, manuell kasse og lav km.stand. Billig og bra. Min 1,8 110hk ligger rundt 0,7 på blanda kjøring. Lykke til med biljakten :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde få provisjon fra PR avdelingen i Lienga 2 på Trollåsen du JChE :)

 

Sånn er det når man er så godt fornøyd med en bil :D Provisjon ja, du sier noe. Kunne kommet godt med :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Kjente en som var 206 cm og han syntes ironisk nok att Mini Morrisen hadde ufattelig god plass xD Kan godt være en skrøn, men artig allikevel :D

Ikke tilfeldigvis en tysker bosatt på skotfoss vel?

Minien er ikke så trang som den ser ut dog.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overasket over at ingen har nevnt Superben ennå. Den får jo skryt på nøyaktig disse punktene.

Her står det litt om innvendig plass.

http://www.klikk.no/motor/bil/article478692.ece

Her står det generelt om stv som du søker etter.

http://www.klikk.no/motor/bil/article543078.ece

Endret av Kong-Erik J

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår