Gå til innhold

har kjøpt meg jetta mk2, men motoren oppfører seg veldig rart..

Ranger emnet


ken martin

Anbefalte innlegg

termostaten sitter i huset som den nedre radiatorslangen går inn på rett under vannpumpa. er tankmåleren din i orden? tror tempmåleren henter strøm fra samme spenningsregulator. hvis denne er feil blir instrumentene feil også

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termostaten sitter i huset som den nedre radiatorslangen går inn på rett under vannpumpa. er tankmåleren din i orden? tror tempmåleren henter strøm fra samme spenningsregulator. hvis denne er feil blir instrumentene feil også

tankmåleren er i orden.

er litt vanskelig å komme til nede ved vannpumpa der ..

Vw golf 3 1.6 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
da går jetta'n ordentlig igjen :D

bytta lambasonde(den gamle var ikke koblet til engang). bytta hjerne og temp sensorene også. alt dette var gratis :)

satt på powerfilter har jeg gjordt og ;)

 

har tenkt til å kjøpe meg xenon kit, men da trenger jeg vel hi-low beam xenonkit siden det bare er en pære i vært lyktehus ?

har og et lignende problem med min, den jager og på tomgang og vill av å til dø ut under kjøring. dette skjer bare når motoren har drifttemperatur. noen som kan hjelpe ?

VW Jetta mk2 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har og et lignende problem med min, den jager og på tomgang og vill av å til dø ut under kjøring. dette skjer bare når motoren har drifttemperatur. noen som kan hjelpe ?

jeg fikk bilen til å gå som ei kule jeg, men solgte den for lenge sida :)

prøv å bytt lambasonden,eller har du forgasser motor ?

Vw golf 3 1.6 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår