Gå til innhold

har kjøpt meg jetta mk2, men motoren oppfører seg veldig rart..

Ranger emnet


ken martin

Anbefalte innlegg

har akuratt kjøpt meg vw jetta mk2 1.8 90hk bensin. motoren står og putrer på 500 rpm og oppover, den spretter litt opp og ned..

det høres ut som at den ikke går på alle 4 sylinderne også. olja har forbobla seg siden i går også lukter det bensin av olja :O .

legger ved en link til en video av hvordan motoren oppfører seg :

 

HÅPER NOEN KAN HJELPE !

Vw golf 3 1.6 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

da går jetta'n ordentlig igjen :D

bytta lambasonde(den gamle var ikke koblet til engang). bytta hjerne og temp sensorene også. alt dette var gratis :)

satt på powerfilter har jeg gjordt og ;)

 

har tenkt til å kjøpe meg xenon kit, men da trenger jeg vel hi-low beam xenonkit siden det bare er en pære i vært lyktehus ?

Vw golf 3 1.6 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :D

 

Ja, har du en pære bare, så er det H4 du skal ha. Anbefaler å kjøpe her fra: http://www.geimport.no/storefront.php?c1=10&c2=28 :)

 

har en pære ja. tenkte det var h4 ja :). jeg har tenkt til å bestille ifra ebay,skal ha 55W 8000K jeg :D, men det er noen det står hi-low beam på og noen bare low beam.. dette betyr vertfall nær og fjærnlys, så veit ikke om jeg må ha hi-low beam jeg ?

Vw golf 3 1.6 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er det du vil ha så, men anbefaler å kjøpe 35W og 6000K/4300K som er mindre blå på fargen. De blender ikke så lenge lysene er korrekt justert. Alt som er sterkere enn dette blender da det blir så mye lys i reflektorene at lyset havner over alt og det er lettere å bli stoppet av "onkel-p" :P Du må ha Hi-Low beam. Bare Low beam er som regel en hybridpære hvor det sitter to pærer på samme sokkel. En xenonpære og en halogenpære. Da får du som regel xenon kun på nærlysa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er det du vil ha så, men anbefaler å kjøpe 35W og 6000K/4300K som er mindre blå på fargen. De blender ikke så lenge lysene er korrekt justert. Alt som er sterkere enn dette blender da det blir så mye lys i reflektorene at lyset havner over alt og det er lettere å bli stoppet av "onkel-p" :P Du må ha Hi-Low beam. Bare Low beam er som regel en hybridpære hvor det sitter to pærer på samme sokkel. En xenonpære og en halogenpære. Da får du som regel xenon kun på nærlysa.

 

da kjøper jeg vertfall 8000K om jeg tar 35W, også hi-low beam da seff :) vil helst sleppe å bli stoppa ta snuten :P

 

også lurte jeg på en ting til: den luftfilter boksen gikk det tre slanger ifra(2 store og 1 liten), den øverste satte jeg powerfilter på ,den nederste som gikk inn til motoren fjerna jeg, samme med luftfilter boksen og den lille slangen satte jeg bare på slangen til luftfilteret . dette var vel rett ?

Vw golf 3 1.6 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår