Gå til innhold

[Audi S4] Interiør + kabler, trenger litt hjelp

Ranger emnet


Jonas T

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en Audi S4 som jeg holder på å skru sammen innvendig. Underveis dukker det opp noe som jeg ikke helt vet hva er, og hvorvidt det skal kobles. Jeg lar bildene forklare:

 

(1)Førerside bak. Ledningen går langs hjulbuen fra foran i bilen og bak. Det går en sort ledning koblet til denne boksen. Fra denne boksen er det koblet en ny svart ledning. For meg ser det ut som gammel analog tv-signalboks. Hvor skal denne ligge, hva er dette, og hva skal den kobles til?

IMG_0072.jpg

 

 

(2)Passasjerside bak. Det går ledninger langs hjulbuen og til baklykt. Derfra splittes en ny ledning, som dere kan se neders i midten av bildet. Den har en gul/grønn + brun ledning. Jeg finner ingen logiske steder denne skal være koblet til.

IMG_0074.jpg

 

 

(3)Passasjerside bak. Her ser dere i tillegg kabelen for spylerveske. Denne skal kobles til spylervesketanken som skal stå rett ved. Hva og hvor får jeg kjøpt adapteret som holder kabelen tett i tanken? I tanken hvor kabelen skal inn, står det forøvrig en myk gummipropp med hull i midten.

IMG_0073.jpg

 

 

(4) Passasjerside bak. Her ser dere kabler som mest sannsynlig skal til festet på antennen under taket(?). Jeg syns stilen på denne ledningen ligner (1)

IMG_0076.jpg

 

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den, forgot10concept! Jeg fant pumpen, og fikk koblet dette riktig. Ledningen (gul/grønn/brun) var dermed ikke til øvre bremselys, men til pumpen som du selv antok ;-)

 

Da gjenstår disse to svarte ledningene på hver sin side av bilen. Jeg vet ikke hva dette er. Jeg tok en titt under taket for å se på antennen, men den er allerede koblet opp helt fram til CD-spilleren. Ergo, disse må være til noe annet. Hva sier dere andre?

 

Jeg gjentar gjerne: På venstre side bak er det en boks i alu hvor en svart ledning er koblet inn. Ut fra boksen går det en ny ledning. Denne ledningen er ganske lang, og kan trolig gå hele veien til håndtaket av bagasjeluken, men heller der finner jeg ikke noe logisk å koble den til etter et kjapt blikk. På høyre side bak er det også en slik svart ledning i samme stil. Den er ikke like lang som den på venstre side bak, og går ikke ann å strekke helt til bagasjelukehåndtaket. Skulle virkerlig fått grep på hva dette er, så jeg får satt alt av interiør bak i bilen på plass.

Endret av Jonas T
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår