Jump to content

dørlås til bakluke 307sw 2004

Rate this topic

donpedro
 Share

Recommended Posts

• 3 months later...

He he, har samme problemet selv.

Dette er ELENDIGE greier.

Har skrudd ut handtaket med bryteren.

Skal prøve å mekke noe mer vanntett.

Eller dra en kabel frem til dashbordet og bryter der.

Dette er andre gangen på 3 år jeg skifter bryter.

Dette må vere en melkeku for Pegeout.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Rollo
      jeg har en bil hvor den ene bakdøren ikke vil låse seg opp med sentrallåsen, men den kan åpnes innen i fra. Vil dette påvirke   godkjenning i EU kontrollen?
      Er det evt lov å sette inne en mauell lå i den døren, med egen nøkkel slik at den kan brukes uavhengig av sentrallåsen?

Takk for svar 
    • By Cathrinem
      Hei

Noen som har hatt problemer med bakdørene? Ser ut til at låsekassen er gåen? De kan åpnes innenfra, men ikke utenfra. Nå har den andre bakdøren også fått det problemet. 
      Noen med erfaring/ide innen dette som vet om det virkelig ER låsekassen eller om det kan være noe annet? Bilen min er audi a3 fra 2007, så den er noen år gammel. 

• By Magda
      Jeg har en 2007 mod Corsa 1,2l. Bakluka går ikke å åpne. Vet noen om det finnes en nødutløser for bakluka? 
    • By Navman
      Kan ikke låse høyre bakdør med fjernkontroll eller kontrollpanel i dør på førerside.
      Når døra åpnes utenfra etter låsing med fjernkontrollen eller kontrollpanel i dør på førerside, så går alarm.
      Dør kan låses ved å trykke ned " tapp" i døra.
      Får låst opp høyre bakdør med fjernkontroll og kontrollpanel i dør på førerside etter dette.
      Når døra låses opp etter dette, så går tappen opp i to step, - først halv-veis før den går videre opp.
      Alle andre dører virker normalt.
      Er det noen der ute som har et tips og/eller erfaring med lignende feil?
    • By Audiomannen
      Hei. Jeg har nettop kjøpt ny Audi A3 '07, og det viser seg at bakdørene ikke låser seg opp med resten av bilen. Dørene bak kan ikke åpnes fra utsiden før jeg åpner dem fra innsiden og lukker dei igjen. Da fungerer dei som dei skal.  Dette er ikke et stort problem enda, men fryktelig irriterende om jeg har noe liggende i baksetet. Låser jeg bilen er det påan igjen.
      Selgeren min sa at der var noe jeg måtte fått programmert, men jeg har ikke funnet noe om det.
      Mvh. Simon
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy