Gå til innhold

Ros: Quattro73 aka. Demi-gud

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Fant ut at her var det like greit å skape en tråd om denne guruen.

 

Helt fra første gang jeg kranglet med en VAG, har jeg fått god og informativ hjelp fra denne demi-guden (tørr ikke kalle dette vesenet for et menneske; da ingen vanlige dødelige kan sitte på så stor mengde kunnskap). Siden jeg har VAG bil selv, er det ikke sjeldent at jeg ender opp i en samtale med Quattro - og må innrømme at jeg hver gang sitter som en 3'åring som ser på sin far (er dette supermann?).

 

Nå er det ikke bare uanstendige mengder kunnskap Quattro har, men denne guruen har også evnen til å få den ut til folket, på en enkel og forståelig måte. Jeg blir stadig vekk imponert over hvor enkelt bil-problemer virker når Quattro prater om det.

 

Denne demi-guden har også en ufattelig evne til å holde seg objektiv - noe selv min far (igjen: 3 år gammel, supermann) sliter med. Tålmodigheten til denne halv-guden tar visst aldri slutt; ved opptil flere anledninger har jeg sett dette vesenet jobbe for å lære utakknemlige og urimelig dumme mennesker mystikken rundt bilen. Denne tålmodigheten ville selv The Stig blitt sjalu på.

 

Bilder sier mer enn 1000 ord; og da alle forklaringer har med et hjemmelaget bilde (i mitt hode leser Quattro en post, går ut til sin egen bil, skrur den ifra hverandre, og tar bilde for å vise) lurer jeg på hvor mange ord Quattro -egentlig- har skrevet?

 

Quattro73 - Jeg ga avkall på buddhisme for å tilbe deg - jeg følte du ga flere svar.

/// BIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå er jeg alvorlig langt fra noen allviter eller orakel, og må innrømme at mine kunnskaper er meget begrenset hva nyere VAG angår. Siden jeg vier temmelig mye av min tid til Bilforumet er det veldig koselig med slik tilbakemelding :)

Takk :)

 

Selv om jeg (hvertfall pr idag) er moderator på noen underforum, så må ingen føle eller tro at deres svar på noen måte er dårligere enn mine, for det er de ikke. Må heller ikke glemme Bwana som gjør en minst like bra jobb som meg på VAG, ei heller glemme alle andre moderatorer/supermods/admins som gjør en formidabel jobb :)

Moderatorer mm trenger all den hjelp de kan få fra dere som forumbrukere. Vi er samtlige, moderatorer eller ei, med og bidrar til at Bilforumet er og forblir Norges beste bilforum, uten sidestykke.

Ha en fin helg alle sammen :)

Endret av Quattro73

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 3 years later...
  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår