Gå til innhold

Ny stereo i "ny bil" - ingen lyd.

Ranger emnet


filmaster

Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg kjøpte nettopp en bil av sjefen min, en Opel Corsa 1998 modell, den var det en Kenwood radio/cd i, men den var fuktskadet, så jeg kjøpte meg en ny fra Teknikmagasinet en Denver CAU-415 (nr 160060 på teknikmagasinet.no). anyways.. jeg får ikke lyd.. er standard iso-kontakt inn, får bilde og sånn, men ikke noe lyd ut.. har sjekka høytalerne med en annen stereo, de virker...

 

hva kan det være? vil spørre her før jeg putter for mye penger inn i dette...

 

ser fram til god hjelp

 

Filmaster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å levere den inn og få pengene igjen! Det burde si seg selv at en spiller til 399,- er søppel...

 

Skrap heller sammen litt mer penger og kjøp deg en spiller fra Pioneer eller Alpine, eventuelt en ny Kenwood! ;)

"Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected."

Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om cossie kan til tider være litt brå. har dem begge rett her, har du fortsatt angre rett BRUK den, og legg på en hundrelapp og kjøp den cossie anbefaler, får en MYE bedre spiller for snaue hundre lappen mer. og er det standar iso på den skulle det bare være plug'n'play, og du har satt i begge kontaktene :D hehe ?

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk skal dere faen meg ha.. flott å se slike voksne kommentarer... helvete heller..

 

Her redder folk deg fra et mareritt av en spiller, og alt du gjør er å bli sint? hva f**n? Ta til deg det de sier! dette er ikke nødvendigvis verdens koseligste gjeng, men hvorfor gjør det noe? man trenger ikke være hårsåre heller. This is -after all- the internet.

/// BIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår