Gå til innhold

climatronic får bare kald luft.

Ranger emnet


stiajo

Anbefalte innlegg

hei

 

har en passat 98-99 mod 1,8l

 

med climatronic problemet at jeg bare får kald luft inn uansett hva æ sett tempen på. skjekka begge slangan inn bak toppen inn til varmeaperatet å begge e varme,

har tatt en selvdiagnose å funnet 0 feil altså 444 00 men får også opp 444 02.

 

å det er ganske kaldt å kjøre nå men heldig vis er det varme i setene:-)

 

men er det noen som kan hjelpe meg så hadde jeg blitt glad.

post-68096-13804853762136_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger seriøst hjelp fryser snart i hjæl i bilen. har vært å sett inn under viften å under dersbordet å så det beveget seg når man justerte tempen men fortsatt kald luft så kjikket jeg under hanskeromet å så det åpnet å lukket seg men ser ikke noe som tyder på at noe har falt av eller noe lignende. må snart ha på kjeledress for å ut å kjøre trenger Hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja samme uansett om den står på econ eller auto eller vanlig å tar å setter på resirukulering. kaldt uansett å når jeg setter den på minimum å skrur tempen opp å kikker under der fra pasaskjer sia så skjer æ at spjellet bevege sæ når æ skrur opp varmen men kommer itj nå varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Da var min fikset! Har spylt igjennom varemeregisteret begge veier, latt det så over natten med systemrens, brukt kokende vann, oxalsyre, sitronsyre, oppvaskemaskinrens og avløpsåpner.....Så nå kan jeg ta fatt på neste problem med Passaten :-)

/thomas

----------

2005 Volvo V70 D5 Summum 163hk

2000 Passat 115hk TDI PD

x-1999 Passat 1,6 (krasjet - se avatar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår