Gå til innhold

Kikker på ny bil, innspill? :)

Ranger emnet


alexanderyi

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har n� snart eid min gamle Audi 90 i 2 �r, og begynner � bli sm� sugen p� noe annet :)

Bilen er god, har v�rt p�litelig og har fungert godt med 170 hk og quattro :D

 

 

Jeg har v�rt p� vurdering av � selge denne bilen ca. 3 ganger, men hver gang s� blir den trekt etter 1 d�gn da jeg ikke klarer � la den reise. Har rett og slett blitt for glad i den. :)

 

 

N� lurer sikkert mange p� hvorfor jeg vil selge den n�r jeg liker den s� godt, men jeg som mange andre tror at "gresset er gr�nnere p� den andre siden", og p� enkelte punkter s� er det nok det.

 

Noen "krav" og �nsker:

- Jeg har siden h�sten 2010 pendlet og har hver uke kj�rt 18 mil hver vei (tur/retur hver helg) og har merket det litt p� drivstoff utgifter. Jeg kunne fors�vidt tenkt meg en bil som bruker hakket mindre drivstoff, men er egentlig ikke noe "problem" om den bruker like mye.

- Gamle Audi 90 Quattro (snakker n� en 89 modell, alts� "B3") har tanken i bagasjerommet som en f�lge av at det er quattro, og plass i bagasjerommet er noe jeg har savnet lenge.

- Selv om mange sikkert mener at 100hk er mer enn nok i Norge (da en bare skal ligge i 70-90km/t) s� er jeg fortsatt litt glad i effekt. Jeg trodde at 170hk i en slik bil skulle v�re mye villere enn det er (er s� klart mer en nok, men mye vil ha mer) og kunne egentlig av den grunn �nsket meg en litt kvassere motor.

- N�r det kommer til fremdrift s� er et krav at det er enten bakhjulsdrift eller firehjulsdrift.

 

 

Som de fleste ser s� er det vanskelige �nsker � tilfredstille her, men forventer ikke � f� i b�de pose og sekk :p

 

 

�nsker s� mange innspill som mulig med grunnlag og erfaringer om hvorfor jeg skal se p� akkurat DEN bilen.

 

Biler jeg har kikket p� tidligere (og fors�vidt likt) er:

90' Mercedes E-300ce 24v, E36 325i/328i, E46 320cd/328ci Opel Omega B2, Audi A4 B6 mm.

 

 

Er veldig �pen for forslag s� lenge det ikke omhandler gamle Volvo 240'er, 740'er og 940'er.

 

 

Blir moro � se hva folk kommer opp med :D

 

--

Alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår