Gå til innhold

LED-pærer i alle lys

Ranger emnet


MrAmarok

Anbefalte innlegg

Amarok har ikke can-bus på pærer, så bare å sette på

kjøpte skiltlamper bak selv og satte 35w xenon i tåkelys, gikk fint

 

Men det som er er litt idiotisk, er at på tilhengerkontakten er det can bus

så på hengeren min, som er 100 % LED, setter den ikke på lyset og lyser for pærevarsling :nono:

Så jeg må faktisk sette på gamle lykter på hengeren min. men på bilen er det ikke noe prob :omfg

 

Men dette er ikke det eneste som ikke henger på greip på denne bilen. les tråden min om lasteplanlys (Lasteplanlys og strømuttak i plan kan ikke brukes samtidig) :nono:

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det eneste som er litt spesielt er dagskjørelys/fulltlys som er kombinert i en h15 pære ellers er H7 i nærlys og "5W uten sokkel" i parklys "kort banan" i skiltlys.

blinklys og baklys har jeg ikke sjekket

Endret av ePOX

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ser Biltema selger en del led-pærer. Men jeg finner ingen oversikt over hva Amarok sine lyspærer heter..eller hva sokkelen heter, så jeg får sammelignet pærene. Noen som vet hva slags navn de forskjellige pærene har? Eller om biltema sine i det hele tatt funker i sokkelen i bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Amarok har ikke can-bus på pærer, så bare å sette på

kjøpte skiltlamper bak selv og satte 35w xenon i tåkelys, gikk fint

 

Men det som er er litt idiotisk, er at på tilhengerkontakten er det can bus

så på hengeren min, som er 100 % LED, setter den ikke på lyset og lyser for pærevarsling nono.gif

Så jeg må faktisk sette på gamle lykter på hengeren min. men på bilen er det ikke noe prob afraid7.gif

 

Men dette er ikke det eneste som ikke henger på greip på denne bilen. les tråden min om lasteplanlys (Lasteplanlys og strømuttak i plan kan ikke brukes samtidig) nono.gif

Hei 

 

jeg fant en modul på Ebaye som gjør att du kan få bilen til og støtte led i tilhenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår