Gå til innhold

Bora TDI 4 Motioen verdi?

Ranger emnet


hansgrumheten

Anbefalte innlegg

Heisann ! Er de noen her sm har litt peiling på hvor mye en sånn står i? Jeg har kun sett 1 på nettet i det siste, den stod til 129.000 , samme som knm standen dens,dette høres urolig høyt ut men den er borte. Jeg skal selge min med det virker ikke som om folk vet hva slags bil dete er med 115hk motor, 6 gir, air con, el vinduer, 4 hjuls strekk osv. Det er en eiers bil som har høt km, 338" men motor har gått 156.000" Turbo 4000" ellers så er alt av slitedeler byttet, hjulagre, bremser, foringer osv. Noen som har en ide til pris på noe sånt! Takknemlig for alle innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen ble aldri noen kjempe suksess i Norge, så folk kjøper heller golf og Passat og dermed synker disse lavt i pris.

Når bilen har gått nesten 340k må du regne med å legge deg langt ned i pris for å få solgt den selv om den har mye utstyr.

Nå vet jeg ikke hvilken modell du har, men tror nok du må ned i rundt

60,000 for å i det heletatt vekke intr.

 

Men, gjerne prøv å legg den ut til høyere, men tror ikke du vil få stort med henvendelser.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Som Jesper sier må du nok langt ned i pris for å få solgt den når den har gått 340,000. Bilen begynner å bli noen år, og folk viker helst fra de som har kjørt langt.

 

Har selv en med kun 1.6L og 2WD, men har kun kjørt 110,000. Har lagt den ut til salg på autodb, for å se om det er noe respons der før jeg legger den ut på finn.

Audi A4 2009 2.0 TDI S-Line

VW Bora 00'(Solgt) | VW Passat 96' Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår