Gå til innhold

hjelp til fremgangsmåte\hva må gjøres?

Ranger emnet


xistenz6

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en Audi S4 c4 1993 mod 2.2T og kveld\natt til 22-12\2011 så stoppet jeg for en fotgjenger i byen og etter jeg hadde stått stille i ca 5-10 sek så blir jeg påkjørt bakfra. Personen som gjorde dette skulle ordne opp utenom forsikringen da det er en ”bekjent” av meg, og med det hadde jeg tenkt til og være litt grei med han så vi skrev ikke noe skademeling da. Noe som viser seg og være dumt. Han ville ikke ordne opp da han hørte ca prisen ble, jeg var på møller og hørte på bakluke, bakfanger, S4 skiltplate, blinklys høyre forran og en del ting til som skjedde. Dette kom da på 26000,- hos møller uten jobben. Har og i ettertid finni ut at bilen er blitt skjev i bakpartiet på høyre side. Og bilen er som og kjøre en seilbåt i svinger plus rattet er helt på tur. Virker litt som at høyre bakhjul henger bare i en halv bolt når jeg kjører med den ”ikke forsvarlig” Men vi ble enige om og skrive skademeling ettersom det ble for dyrt for han, og det gjorde vi men jeg har enda ikke hørt noe fra forsikringen, jeg har som sagt alderig vært borti dette så jeg trodde det bare var han som skulle sende inn skade melingen. Men det er det vis ikke jeg har prøvd og få tak i personen uten hell.

 

Har noen noe ide til hva jeg kan gjøre her for og få dette i orden da jeg ikke har verken penger tid eller sted til og få fikset dette selv.

 

På forhond mange takker og bukker fra en fortvilet eier av S4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men der han andre egentlig skulle skrevet da? skal jeg bare la det være og skrive meg som person A? jeg var og fikk tak i en skademeling til i stad og har fylt ut det som jeg skal så er vel bare og skrive en forklaring på grunnen til dette da:) takker for svar:)

 

jeg er ikke en person som er så glad i papirarbeid, og da er det greit med hjelp når jeg ikke skjønner noe :D mange takker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår