Gå til innhold

Selges: BBS RS 8.5et28 9x16 ET22 5x112!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Til Salgs

 

8.5 ET28 og 9 ET22 i 16"

 

Alle deler er glassblåste.

-NYE ytterringer

-NYE gull skruer

-NYE emblem

-NYE rustfrie lave ventiler

-Orginal fugemasse

 

For mer informasjon, vennligst ta kontakt. Det er bare skrudd sammen en felg for indikasjon av det endelige produktet. Jeg har noe jobb igjen på de tre andre felgene, er snakk om kun finish arbeid. De må også skrues sammen med fugemasse.

 

Bilder av oppussingen kan sendes på mail.

 

Desse passer på mange AUDI, MERCEDES og VOLKSWAGEN, også et par FORD, en SEAT og en Chrysler. Har komplett liste av biler de passer. Nav diameter er 66.6mm

 

 

IMG_4422.jpg

 

IMG_4420.jpg

 

IMG_4419.jpg

 

IMG_4412.jpg

 

IMG_4414.jpg

 

IMG_4417.jpg

Endret av Larsen-Racing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har satt de til 25.000, men er åpen for bud og innbytte forslag. I dag kom det 4 flett nye aluminium muttrer til senterdekselet, så de er nå helt blanke. Kantene er ikke lakkert nei, det bli langt i fra samme resultatet. Er alt for glatt til at det fester seg lakk på de. Så de krever noe vedlikehold. Jeg har det slik selv på felgene til M3en, så det er ikke noe problem så lenge man beskytter dem med noe voks/sealer og polerer dem opp i ny og ne. Jeg bruker Meguiars all metal polish til det.

 

Det dukka også opp noe lakk problem på tre av de dekslene som er i senter, så der er det 3 nye i bestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg foretrekker klarlakk. Har idag Oz Racing Futura i 18'' som er polert opp, og jeg er drit lei av aa polere dem. Bruker samme polish som deg.

Er ogsaa litt usikker paa om jeg kan bruke 9'' foran, men jeg kan proeve med de jeg har paa bilen bak, de er 9'' .

 

Er du borti 17'' innimellom? Det er det jeg helst skulle hatt tak i.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta de OZ felgene i innbytte eventuelt :)

Det er noe dritt egentlig med kanter uten klarlakk, men det er MYE penere. Jeg har kontakter i Tyskland hvor det er mulig å få kjøpt nye rustfrie kanter. Fikk pris på det til Mito felgene mine, kommer på rett under 10.000 med frakt.

 

Dette er det første settet jeg har fikset opp selv, men satser på å drive litt smått framover da. Men 17" RS er ikke så ofte man kommer borti, med mindre det er 16" med 17" inner og ytterringer. Jeg synest ikke det er noe pent når de er ombygde. Da er enten ene trappa på kanten unødvendig lang, eller så er det mye lenger flatt felt der boltene sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår