Gå til innhold

Endre interiør eksteriør - Godkjenning?

Ranger emnet


Mad Silence

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Tenkte litt på hvor svette Staten er MTP godkjenning av custom bygging!=)

 

Har tenkt å bygge om Civicen min noe veldig.! Inspirasjonen kommer fra denne karen: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=81&highlight=civic+pioneer

 

Men så er det spørsmålet.! Kan man gjøre såpass mye med bilen og få den godkjent? F.eks fjerne bakseter, endre hele dashbordet. og f.eks bytte ut/kappe ut hjulbuene bak og erstatte de med glassfiber hjulbuer???=)=)=)=)

 

Hva er lov og hva er ikke lov?=) Bærende konstruksjon er jo greit nok=)

Mvh Mad Silence

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\

Extreme Db-Drag!=)

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Hei, ser dette er en gammel tråd, men tilfelle det er til hjelp, eventuelt for andre som måtte lese.

 

Såpass jeg vet om så kan du bygge om bilen etter ønske. Men det du gjør må jo kunne bli godkjent, Har du en bevarings verdig merket motorvogn så kan du til de grader glemme dette. Eller så står du fritt frem med gangske mange ting. Og skjære i hjulbuene ville jeg ringt til vegvesenet og snakkt med de. Når det gjelder dash-bord så er jo det viktigste att det henger fast og ser heilt og rydding ut. Igjen kan det være lurt og snakke med vegvesenet hva du bør tenke på når du gjør dette.

Men fjærning av bekseter så kommer det litt an på hvilken type bil du har. Har selv fjærnet baksetene og bygget custom i min veteran som er bevarings verdig de sa sånt sett ingenting her annet at alt av ledninger og lednings nett skal være rydding. Det bær også være lett og åpne til en vis grad itelfelle kontrol. Blir du stoppet av politi som har ransakelse ordre drar de ut alt av bilen din.

Ser du etter private Email eller nettside?

Du kan finne alt hos www.NeedFulHost.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår