Gå til innhold

SE HER!! Modde Konkurranse =)

Ranger emnet


thomasb86

Anbefalte innlegg

Den som "modder" denne bilen best (uten overdrivelser). Vil få sin "modding" utført på den bilen som er avbildet. Jeg har ikke bestemt meg for hvordan den skal bli. etter å Ha sett her inne så har jeg sett art det er flere av dere som har kontroll på Photoshop. Det er bare å komme med forslag på farger og styling. Kravet er at det skal være mulig IRL.

 

Hovedsaklig tenker jeg på matt svart fra vinduene og ned (inkl panser) og krom på stolpene mens jeg er usikker på taket.

 

Alle forslag blir vurdert. Vinneren vil og få et gavekort i en valgfri butikk\kjøpesenter samt "skryterettighet".:pray

post-67337-13804853698139_thumb.jpg

Endret av thomasb86

Audi 80 2.0E 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp chop av bilen med de ønsker du hadde for lakk. Har ikke gjort endringer på noe annet, ettersom det ikke var spesifisert i ønsket.

 

Jeg kan selvsagt ta av og choppe den så tøft som mulig, men det blir ikke mulig å gjenskape IRL, så da holder jeg meg til chop som er plausible.

 

Audi_80.jpg

2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt)

Graphics by Terondo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser veldig bra ut =)

Kansje det hadde passet med en rød list nederst? Slik som bugatti veyron ss?

 

Jeg skal ha div styling på den utenom (lepper og skjørt osv)

Det er opp til dere å komme med forslag til det. Eneste kravet er jo selvsagt at det er mulig IRL.

 

Helst slik at jeg kan gjøre det selv.

Men det er bare å komme med forslag. Jo flere jo bedre. Gjerne med flere farger.og eventuellt med motiv(er).

Audi 80 2.0E 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ønsket litt mer stylet bil også, kommer et nytt bidrag.

 

Dette vil kreve enten ny fanger fremme, eller en påbygger til den du har, og det samme til bakfanger. I tillegg blir det også aktuelt med et sideskjørt, nye lykter og logomod til panseret. Kan også bli greit med noen Coilovers. Bakrutene er noe tonet også. Er mye refleksjon i de, så de blir vanskelig å få stort mørkere på dette bildet, uten at det ser unaturlig ut.

 

Audi_80_styling.jpg

2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt)

Graphics by Terondo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frist?

 

Har egentlig ikke satt noen spess frist enda. Pengene som rår her..

 

Men vi kan jo si at første vurderingsfrist blir 1. Februar 2012.

Må ha bilen gjennom EU-Kontroll senest 31. Januar... så i første omgang er det der pengene gå.

Men etterpå skal det styles. =)

 

Kansje greit åslenge ,ed at jeg er "totalt noob" på dette men skal gjøre alt selv.

Audi 80 2.0E 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ønsket litt mer stylet bil også, kommer et nytt bidrag.

 

Dette vil kreve enten ny fanger fremme, eller en påbygger til den du har, og det samme til bakfanger. I tillegg blir det også aktuelt med et sideskjørt, nye lykter og logomod til panseret. Kan også bli greit med noen Coilovers. Bakrutene er noe tonet også. Er mye refleksjon i de, så de blir vanskelig å få stort mørkere på dette bildet, uten at det ser unaturlig ut.

 

Audi_80_styling.jpg

 

Jeg vurderer på å sette på scoop på bilen og noe lignende det du satt på siden. Har et ulakkert panser. Det skal moddes og lakkes/sette på vinyl...

Audi 80 2.0E 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår