Gå til innhold

Min Subaru Leone 1.8 Sedan -85

Ranger emnet


PremiumVogna

Anbefalte innlegg

Bare et kort spørsmål så jeg kan henge med i tidens motesvingninger og dermed tilsynelatende være bedre oppdatert på slikt enn vel realitetene innebærer, i særdeleshet her nede i Østfold indre; du anskaffet altså ski kun for å ha dem montert på taket?

Er dette isåfall en videreutvikling av gamle dagers van-cruising og godteposegubber, hvor du parkerer ved slalombakken i Son i håp om å tiltrekke stedets kjønnslige attraktiviteter på to ben? :tannløs:

 

Hehe:D Jepp, skiene ble kun anskaffet for å ha på taket, men bakgrunnen for dette har ikke noe med motetrender, bare et påfunn fra min side i og med at denne bilen ofte ble avbildet i reklameannonser med et par ski på taket. Forøvrig så følger ikke jeg med på bilmotebølgen heller, jeg gjør bare det jeg selv liker med bilene mine;)

Subaru 1,8 GL 4WD Sedan 1985 Work log

VW Boble 1300 1967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Sommerupdate! Subaruen har stått på "lagring" siden starten av april, men nå savnet jeg den, så jeg henta den og nå har fått seg en shinings. Og den brukes nå som min daily driver.

 

Fikk i mai tak i gratis en komplett front pluss litt annet snacks fra en snill mann fra Ålesund, som han sendte i posten :thanks

[ATTACH]32059[/ATTACH]

 

 

Fikk derfor bytta ut den skeive fangeren, lyktespylerne og blinklyset som hadde fått seg en trøkk av tidligere eier.

[ATTACH]32057[/ATTACH]

 

 

Tikkinga kom gradvis mer og mer tilbake etter at jeg bytta pakninger i oljepumpa, men det var fortsatt bare når den var kald.

Jeg tenkte at jeg skulle prøve litt tjukkere olje, har kjørt på 10w30 i vinter, men tok en motorflush og bytta til 15w40 nå, og det ser ut til at det gjorde susen :D No more TOD:win

 

Kjøpte noen nylakkerte felger for et par dager siden, disse er vel egentlig bare levert med pickupene, men jeg synes de passa godt på min også. Det er jo ikke allverdens å velge i med 4x140 i boltsirkel.

[ATTACH]32058[/ATTACH]

post-64005-13804854309642_thumb.jpg

post-64005-13804854309686_thumb.jpg

post-64005-13804854309743_thumb.jpg

Subaru 1,8 GL 4WD Sedan 1985 Work log

VW Boble 1300 1967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår