Gå til innhold

Vitsetråden :)

Ranger emnet


MacGyver93

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gunnar har en veldig tidskrevende jobb hvor han må jobbe hardt og ender ofte opp med å jobbe mye overtid i tillegg til at han spiller mye bowling, basketball og bruker mye tid i helsestudioet.

Kona hans synes at han driver seg selv for hardt og har bestemt seg for å ta ham med på en strippeklubb på bursdagen hans.

Dørvakten hilser på begge når de ankommer klubben og sier "Heisann Gunnar! "Hvordan går det?" Kona er sjokkert og spør om han har vært i klubben før. "Neida, han trener i helsestudioet med meg", sier Gunnar.

Når de har fått satt seg ned kommer servitøren bort og spør om han vil ha det vanlige.

Nå føler kona seg ikke helt komfortabel og sier: "Du må komme hit ofte for at de skal vite hvem du er og hva du vil ha som det vanlige!" "Neida, jeg spiller bowling med dem, og etter trening så pleier vi å ta en liten drink, og du vet at jeg bare drikker Budweiser," sier han.

Etter en stund kommer det en stripper bort til dem og sier: "Heisann Gunnar, vil du at jeg skal danse på bordet igjen?" Kona blir nå rasende, tar vesken sin og stormer ut av klubben.

Gunnar følger etter og ser at kona spretter inn i en taxi. Før hun klarer å ta igjen døra, så spretter Gunnar inn og setter seg ved siden av henne.

Hun begynner å skrike til ham med en gang. Da snur taxisjåføren seg og

sier: "Ser ut som du har fått deg ei hissig ei i dag, Gunnar!

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor jeg sa opp min sekretær..

 

Jeg våknet om morgenen den dagen jeg fyllte 30 år.

 

Jeg følte meg ikke særlig bra, men håpet min samboer ville gratulerer meg med dagen.

...

Til min store skuffelse sa hun ikke engang god morgen.

Ved frokostbordet snakket ikke engang barna til meg.

 

Da jeg kom på jobben gratulerte min sekretær meg med dagen!

 

Jeg ble veldig glad, for hun var den eneste av mine kollegaer som husket på det.

 

Ved lunchtider sa min sekretær:

"kanskje vi skulle spise lunch sammen?"

Jeg svarte at det var det hyggeligste som hadde skjedd meg den dagen,

så vi dro for å ta et glass og noe å spise sammen.

På vei tilbake sa hun: "hvorfor skal vi egentlig dra tilbake til jobben på en slik dag?"

 

- og så foreslo hun at vi skulle dra hjem til henne i steden.

 

Etter å ha fått servert en drink i hennes leilighet sa hun:

"er det greit at jeg tar på noe mer uformellt?" Jeg svarte "for et

spørsmål!" og tenkte for meg selv at dette kunne bli en interessant opplevelse.

 

Hun gikk inn på soverommet, og etter en stund kommer hun ut med en enorm kake, etterfulgt av min samboer, mine barn, min sjef og alle mine kollegaer.

 

Og der satt jeg, som en idiot, helt naken i sofaen.

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To 2 biler kolliderer front mot front.. Te all lykke krabbe bægge sjåføran uskadd ut av vrakan, tæmmelig skjælven.. -Takk å lov at d gikk så bra, sa den ene å trakk fram ei lita lommelærka fra innerlomma,- ta dæ en støyt, for dette må feires.. Den andre tok imot flaska, tok en real slurk å ga den te eiarn.. Takk å skål.. -Skål ??? Næi, æ vente te ætter at politiet har vært hær æ.......

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Datter1: Pappa, jeg er lesbisk

Pappa: Jaha greit!

1mnd senere

Datter2: Pappa, jeg er også lesbisk!

Pappa: Næmen i helvete, er det ingen som liker mannfolk i denne familien eller..???

Sønnen: Jo, jeg.......

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedmarkingen og nordlendingen satt i badstua. Nordlendingen; "Dæven før nån store føtter du har!" Hedmarkingen svarer; "Jo, du skjønner je går mye ute i skogen." Nordlendingen; "Å førr nån store næva du har!" Hedmarkingen svarer; "Je driver mye med vedhogst ..." Så ble det stilt en stund og nordlendingen betrakter den staute hedmarkingen. Plutselig kommer det fra nordlendingen; "Men du pesse ikkje mykje!"

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Denne var bare genial xD

 

Da lille rødhette var ute å gikk i skogen på vei til sin bestemor,så hun plutselig den store stygge ulven bak en busk."Hah! Jeg ser deg nok store stygge ulv!" "faen ta" sa ulven. Hun gikk videre og fikk se ulven bak en stein. "Hah! ser deg ulven! "Faen og!" sa ulven. Hun forsatte videre og så ulven bak en grein. "Hah! jeg ser deg ulven!"

Ulven svarer: Nemmen gi faen da! Jeg prøver å drite!

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To par er på ferie og blir enige om partnerbytte til natta. Mennene avtaler innbyrdes at de skal prikke antall ganger i smøret ved frokosten dagen etter, hvor mange ganger de hver fikk hatt seg med den andres kone. Den første mannen godter seg, idet hans kone hadde mensen. Neste morgen stikker han tilfreds 3 ganger i smøret og smiler. Smilet stivner dog, da den andre tar sin kniv og stikker 3 ganger i syltetøyet og 4 ganger i nugattien...

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår