Gå til innhold

C200 - Godt valg?


a6kungen

Anbefalte innlegg

Hallå,

 

Jeg skal nå selge den slitne, jævla dritt audien som kun er feil med og da er jeg blitt forelsket i en slik en fin C200 (C-klasse)

 

Jeg hadde satt pris på om noen kunne gitt meg noen pointers på hva jeg skal se etter, og hva jeg burde holde meg unna.

Jeg tenker en god bil til tja.. max 30.000 kan strekke meg 1000 kr opp om nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at dette er gode biler, spesielt hvis du finner en med lite rust. Og noen har hatt problemer med instrumentpanel som ikke er helt i orden, men det behøver ikke å være dyrt å fikse på en gammel bil.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist det er w202 du skal ha hadde jeg nok funnet en facelift av den altså over 97 mod.

 

men uasett er Disse veldig viktig å sjekke for rust i hjulbuer, forskjermer, under dører, koffertlokk og div og sjekk at alt elektriske fungerer for det kan fort koste, sjekk slakk i understell altså foringer og diff +++ hadde nok også sett etter en med god service historikk :)

MB 190E 2.3 1987 16V Look

 

http://WWW.MB190KLUBB.com

 

Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist det er w202 du skal ha hadde jeg nok funnet en facelift av den altså over 97 mod.

 

men uasett er Disse veldig viktig å sjekke for rust i hjulbuer, forskjermer, under dører, koffertlokk og div og sjekk at alt elektriske fungerer for det kan fort koste, sjekk slakk i understell altså foringer og diff +++ hadde nok også sett etter en med god service historikk :)

 

Hva betyr "w202"? Jeg har veldig lite peiling på mercedes :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår