Gå til innhold

19 tom felger på celica t23

Ranger emnet


vagen

Anbefalte innlegg

Originally posted by vagen

 

Det er en helt åndssvak pris på de ja. Første gangen jeg kom over ett lambo kit (eller vdc kit) så leste jeg godt og lenge før jeg skjønte at det ikke fulgte med helt nye dører. bare noen sure små hengsler. og de såkalte "billige" til ca 1000 dollar går det noen historier om folk som har opplevd at hengslene har knekt mens døra har stått oppe. Og de med best rykte ryker du jo på en ca 2000 dollar for. Og det er ikke noen hengsler verdt. det blir nesten litt sånn at når en ser noen som har så "har du betalt så mye for noen hengsler? hahahahahahahaha!!!!" liksom...

 

Anyways. Har prøvd fanger helvete. Og den passformen, som jeg ble lovt gang på gang på gang at skulle være bra -- den... ja. den er bare ikke der. For i det hele tatt å få støtfangeren i nærheten av bilen så måtte vi skru av traversen mellom rammevangene. og den er en litt essensiell del og ha. men fangeren er vridd, dårlig lagd, sprekt.... ¤#""¤&REDF#&"¤"¤"¤%!#%#&/))( !!!!!!!!!!!!!

 

Så får se hva som skjer. Skal jeg ha på den fangeren så må den deles opp, legges på bilen, limes sammen, pøses over med glassfiber, pusses til form, og få ny gel coat. Har en som kan gjøre det for 4000kr. Men de 4000kr får enten de jeg kjøpte delene av betale, ellers får de bare alt tilbake igjen. er ikke aktuelt å vente 1mnd på ett nytt kit nå heller. Gidder ikke å ha bilen ferdig midt ute i juni. Får kjørt 1.5mnd, så må alt av igjen? Det er for dumt.

 

Så det ser ut som det blir fare for ikke noe styling som helst på bilen. da kjøper jeg høydejusterbart og senker den en god del mer, noe eksos, og...tja. ikke så mye mer. da har jeg jo en del penger til overs. kanskje lambo dører? ;-)))

 

Synd med den fronten da, men som du sier, det er ikke verd å ødelegge bilen for....

 

Som du sier også, så er det litt sent og ha bilen "klar" i midten av juni, er liksom 3 måneder for sent ute da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

 

Synd med den fronten da, men som du sier, det er ikke verd å ødelegge bilen for....

 

Som du sier også, så er det litt sent og ha bilen "klar" i midten av juni, er liksom 3 måneder for sent ute da :)

 

Ja. FØR mai var orginal planen. Så har den etter hvert strekt seg ut til FØR 17 mai. Nå så får jeg vel nøye meg med FØR juni :-/ grrrrrr... Men nå er det tredje bilen jeg driver å bestiller alt for mye rart til, så er ikke akkurat overrasket over at ingenting skjer når det var planlagt at det skulle skje...

 

Men Men. Bakfangeren er allerede prøve montert på en annen bil, så den skal gå ivertfall. og sideskjørtene trenger bare litt tung frisering med ei sag + 5kg sparkel, så er de pene. Da gjenstår det bare fronten. Som er jævlig kul på bilen. Motiverer meg med hvor bra det KAN bli.

 

...og takker gud for at jeg har tålmodig kompis som gidder å bruke fritiden sin på å drive jekke opp og ned bilen min, skru av og på deler, prøve å tvinge på drit som ikke vil på, og gi meg råd som "nei nei, den fangeren der leverer du IKKE tilbake! den BRENNER vi!" med påfølgende banning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

 

Ja. FØR mai var orginal planen. Så har den etter hvert strekt seg ut til FØR 17 mai. Nå så får jeg vel nøye meg med FØR juni :-/ grrrrrr... Men nå er det tredje bilen jeg driver å bestiller alt for mye rart til, så er ikke akkurat overrasket over at ingenting skjer når det var planlagt at det skulle skje...

 

Men Men. Bakfangeren er allerede prøve montert på en annen bil, så den skal gå ivertfall. og sideskjørtene trenger bare litt tung frisering med ei sag + 5kg sparkel, så er de pene. Da gjenstår det bare fronten. Som er jævlig kul på bilen. Motiverer meg med hvor bra det KAN bli.

 

...og takker gud for at jeg har tålmodig kompis som gidder å bruke fritiden sin på å drive jekke opp og ned bilen min, skru av og på deler, prøve å tvinge på drit som ikke vil på, og gi meg råd som "nei nei, den fangeren der leverer du IKKE tilbake! den BRENNER vi!" med påfølgende banning.

 

hehe hørtes ganske omfattende ut, bare og være glad du slipper og betale noen "proffer" for alt arbeidet, da kunne det blitt dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

 

hehe hørtes ganske omfattende ut, bare og være glad du slipper og betale noen "proffer" for alt arbeidet, da kunne det blitt dyrt.

 

Vel, nå er han proff da men :-) Vet hva du mener :-) Glad jeg slipper å måtte ha kvittering for jobben er nok mer riktig å si :-)))

Men noen kroner går det jo fordet. Liker å betale så den som gjør jobben blir fornøyd, sånn at jeg kan komme igjen neste gang jeg har noe dumt på gang og plage han en gang til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår