Gå til innhold

Sentrallås problemer Audi A4 1995

Ranger emnet


Quattr0

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg eier en A4 1.8 Quattro sedan 95' mod. Har hatt problemer med sentrallåsen siden jeg kjøpte bilen for snart et år siden, tidligere har den funket litt og litt i blant, men nå er det flere måneder siden den har funket, så når jeg låser opp fører/passasjerdøren med nøkkel så er det kunn den døren som åpnes og de andre 3 dørene må da åpnes fra innsiden, og deretter låses en og en fra innsiden. Bagasjeluken har ikke gått opp på flere måneder og siden det har blitt byttet tenning eller lås en eller annen gang uten å bytte på bagasjeluken så går det ikke an å åpne bagasjeluken med nøkkel heller. Jeg har trekt ut den nødpinnen på bensinlokket (før sentrallåsen klikket helt).

Og nå har jeg vært på verksted og de fant ikke noen synlig feil som ledningsbrudd osv så de var 99% sikker på at det er sentrallåspumpen som er gåen. Så planen var å kjøpe en på huggeri og montere den selv. Men jeg har null peiling på hvor den ligger og hva jeg trenger for å bytte den, er det noen som vet hvordan dette gjøres?

Eventuelt om du har andre råd til problemet mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke åpnet linken, men jeg har søkt og lest mange andre "sentrallåstråder" om A4. Og det virker veldig sikkert at det er pumpa som er gåen. Så da spør jeg hvor finner jeg den? Om jeg ikke tar helt feil så ligger den ved nødpinnen til bensinlokket eller på andre siden av bagasjerommet? men da får jeg det problemet med at bagasjeluka ikke går opp så jeg ikke har noen mulighet til å gjøre noe inni der.. HJELP

Et søk vil gi deg mange treff på tråder om samme tema --> http://www.bilforumet.no/search.php?searchid=202391
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår