Gå til innhold

FM4 A600 FWD FunCup... (OBS! NY PI)

Ranger emnet


RBrambo

Anbefalte innlegg

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På det tetteste var vi vel 4 biler innafor 10 meter på Ringen GP?

FunFunFun :D

 

Juster ned trykket på bremsen, så slipper du å låse, og når vi kjører etterhverandre ser man jo bremselysa til den forran...

 

Blir nok å gå 100% for C30'n gitt, selvom både Fiesta'n å Ka'n var ganske morsomme å kjøre!

- 89" Volvo 745GLT, B234F

 

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Racingbiler har ikke ABS og baner har ikke bremselinje så det forblir slått av. Men bli med for det da Krepsen, du kommer nok til å slite litt i starten, men etter noen timer uten bremselinje eller abs er det noe du vender deg av med. Du bremser også mye bedre uten ABS. Jeg kan godt bli med deg en dag å kjøre litt i ro og mak, hvis du vil ha litt trening... Regner med at du bruker triggerne som gass og brems, de er jo analoge så da er det i grunnen å føle seg fram...

 

Lianaen gikk godt den Hoccy, virket som den var rimelig stabil også, så ikke mye sladding i hvertfall... Kommer til å holde meg til Seaten jeg også, kan være litt sladdevillig hvis jeg pusher blien men...

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da blir jeg ikke med... ;) hvordan skal jeg kunne bruke andres bremselys når de ligger bak eller 10 sek forra? kan jo si at bremselinjer er som bremselys på bakken ;)

 

får se om det blir mulighet å kjøre litt 2 og 2 :) men pga litt dårlig hukomelse så blir nok ikke bremselinjer og ABS skrudd av med det første...

 

så hvis noe vil ha meg med på noe, så må de hjelpemidlene være på ;)

(men ikke la dette ta over denne tråden nå)

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke bruke bremselysene til de andre vettu, på de fleste baner så er det jo skilt på siden som sier hvor langt det er til svingen. Så da er det å forholde seg til det, og tilpasse bremsepunktene utfra hvilke bil en kjører. Gi det en sjanse og prøv i det minste, for du kjører jo bra. Er bare å bli kvitt de siste "krykkene".

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter opp noen race i kveld...

Vi begynner klokka 20.00

 

Hockenheim - 6 Runder

Infineon Long - 6 Runder

Suzuka - 6 Runder

Road America - 6 Runder

Nürburgring GP - 6 Runder

 

Så kan vi evt. gå over til DTM etter det hvis det fortsatt er interesse for å kjøre...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår