Gå til innhold

Tåkelykter a4 1996

Ranger emnet


ch33p0x

Anbefalte innlegg

Har så syyykt lyst på tåkelykter til min bil. Jeg ser flere kommer med samme modell og har tåkelykter på. men problemet er at jeg finner ikke til min bil. Jeg finner jo lyktene, men ikke dekslene. Så hvordan skal jeg kunne montere på? kan man kjøpe lykter å skjære i de orginale dekselen for å tilpasse? eller? hjeelp meg please! Og jeg har prøvd det billig settet på ebay. men det var bare drit! (disse: http://www.ebay.com/itm/AUDI-A4-b5-94-98-FRONT-GRILLE-FOG-LIGHTS-LAMPS-SET-/260854630057?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cbc25c6a9 )

jeg har også sjekket nbf men de har enten høyre inne eller venstre med/uten deksel. hva skal jeg med halvparten liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal stå her et sted tror jeg om du søker, hvis ikke det er på vacn. På de amerikanse a4-ene kom det vist tåkelykter på 99 pre-face så vidt jeg har skjønt og hvis du får tak i lykter og deksler til en slik så skal det være mer eller mindre bare å smelle rett inn;) men disse er vist ikke så lett å få tak i, i hvert fall ikke på nett. Er linket til et dansk forum med guide og delenr på delene du trenger.

1995 Audi a4 1.8adr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så syyykt lyst på tåkelykter til min bil. Jeg ser flere kommer med samme modell og har tåkelykter på. men problemet er at jeg finner ikke til min bil. Jeg finner jo lyktene, men ikke dekslene. Så hvordan skal jeg kunne montere på? kan man kjøpe lykter å skjære i de orginale dekselen for å tilpasse? eller? hjeelp meg please! Og jeg har prøvd det billig settet på ebay. men det var bare drit! (disse: http://www.ebay.com/itm/AUDI-A4-b5-94-98-FRONT-GRILLE-FOG-LIGHTS-LAMPS-SET-/260854630057?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cbc25c6a9 )

jeg har også sjekket nbf men de har enten høyre inne eller venstre med/uten deksel. hva skal jeg med halvparten liksom?

 

Hva var galt med de du linka til på ebay?

Hadde disse i nesten 2 år på min a4, og de funka som fjell. Prøvde først med xenon, men det tror jeg bare blenda folk, så putta inn led.. Og har hatt det til bilen ble parkert i garasjen med motorhavari :P

 

Det som er dritt med disse, er at om man kjøre med vanlige pærer, så sprekker glasset når det begynner å bli kaldt ute. Tåler rett og slett ikke temperaturforskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var galt med de du linka til på ebay?

Hadde disse i nesten 2 år på min a4, og de funka som fjell. Prøvde først med xenon, men det tror jeg bare blenda folk, så putta inn led.. Og har hatt det til bilen ble parkert i garasjen med motorhavari :P

 

Det som er dritt med disse, er at om man kjøre med vanlige pærer, så sprekker glasset når det begynner å bli kaldt ute. Tåler rett og slett ikke temperaturforskjellen.

 

ja akkurat, det er akkurat det som er galt. Glasset knustes på de jeg kjøpte. jeg tok kontakt med de, de skjønte ikke det, for de hadde aldri fått klage på det. så de sendte meg et par nye. Jeg monterte de også, men samme dritten skjedde. Og det holdt jo litt, men når det regnet kom det jo vann inn i glasset som var sprukket, og da ble de kortsluttet. så jeg ga opp det der. at det funket med xenon er jo merkelig? siden de gir mer varme? så at vanlige pærer ikke funket for det syntes jeg var rart..

jeg vil jo helst ha xenon i mine tåkelykter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår