Gå til innhold

Kapping av fjærer på w124 230.


saab9000

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For pokker da folkens, det er snakk om å kappe noen fjærer. Det høres da ut som man dreper flere familier med fullt overlegg. Greit at det er ulovlig, men en manglende hovedlyspære en mørk høstkveld er farligere. Eller Xenon i tåkelys. (og jeg gjentar, så lenge fjæra er i spenn ved full utfjæring)

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare og bruke di lusene 1500 2000kr på en skikkelig senkesett!!

Kappa fjærer er og blir bare noe dritt uansett,

men er jo alltids noen som er så gniene at dem til og med bytter bremse klosser bare på en side, for det var jo forstsatt litt igjen av den andre.

 

Bruk vett ! Kjøp heller et skikkelig senkesett!

Opel manta a

Bmw e28 525i, Bmw e28 528i

Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip)

Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak

3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På disse mercedesene trenger man vel ikke senkefjærer en gang, man bare bytter fjærputene på fjærene foran, disse kommer i flere forskjellige tykkelser. Bak er det bare å justere på nivåreguleringsstaget, med mindre du har sedan uten nivåreg da.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På disse mercedesene trenger man vel ikke senkefjærer en gang, man bare bytter fjærputene på fjærene foran, disse kommer i flere forskjellige tykkelser. Bak er det bare å justere på nivåreguleringsstaget, med mindre du har sedan uten nivåreg da.

 

Det der har jeg lurt på om det gjør noe merkbar forskjell? Kan nesten overnatte i hjulbuen fremme på 190e'n

190e 2.0 - går dårlig og bruker mye bensin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har jeg lurt på om det gjør noe merkbar forskjell? Kan nesten overnatte i hjulbuen fremme på 190e'n

 

ikke så veldig merkbar forskjell har 1er puter som er de tynneste foran på min og den er enda for høy. hadde 4er puter før.

MB 190E 2.3 1987 16V Look

 

http://WWW.MB190KLUBB.com

 

Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så veldig merkbar forskjell har 1er puter som er de tynneste foran på min og den er enda for høy. hadde 4er puter før.

 

hvordan er dette på 123? en jeg kjenner sa det var slike puter på disse bilene, men hvor får man tak i nye av den tynneste typen? må man kjøpe dem på bertel o steen?

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår