Jump to content

Har lyst å bygge en skikkelig showbil/gatebil. Anbefalinger, forslag til biler?

Rate this topic

Careface
 Share

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Elmeri
      Hei, jeg holder på med å prøve å finne ut hvordan jeg skal utføre en installasjon av turbo på Primeraen min. Jeg er lei av å bare ha 75hk og jeg tenker hadde vert gøy med erfarming med installasjon av turbo. Jeg vet en del om den teoretiske delen av insallasjonen. Men jeg tenker hvordan skal jeg gjøre tuningen av bilen etter turboen er installert? Jeg vet ikke om elektronisk tuning er mulig siden jeg trur den har mekanisk injeksjon. PS.Jeg har ikke planlagt å gjøre dette perfekt gjør det bare for skøy men har heller ikke lyst å sprenge motoren. I tillegg om dere har tips til hvor jeg muligens kan finne en turbo eksos manifold til bilden hadde det vert ekstremt fint så jeg ungår å måtte sveise. Har dere flere tips eller ideer bare kom med det :)
    • By Erlend.
      Hei! 
      Jeg har en volvo 244 1982 modell (veibil) som skal få en sugetrimmet motor i snart. Jeg trenger noen kreative løsninger på hvordan jeg kan endre/modifisere/fjerne bremsekraftforsterkeren (den tjukke typen) da den er i veien for innsuget... Bilen MÅ kunne komme gjennom en PKK, så det må være ordentlig! Jeg er ute etter gode løsninger som er minst mulig krevende. 
      Hvordan gjøres dette? :)

• By T3rminator
      Hei!
      Jeg pusser opp en Caravelle T3 '88.
      Jeg fant et par større dekk liggende i verkstedet som jeg tror kunne sett tøfft ut som bakdekk på T3'n.
      Litt overkill, men kunne vært morro å sett hvordan det hadde blitt på bilen, og evt laget skjermbreddere deretter.
      Dekk dim er 265/70/15R. Hvor finner jeg felger som passer disse dekkene med boltsirkel 5x112?
      Hvilken felgdim trenger jeg for disse dekkene?
      Edit; Hva slags framdekk bør jeg da kombinere med disse dekkene?
      Kan bilen bli godkjennt med disse dekkene, og hva er evt. kriterier for at den kan bli godkjennt med større dekk?
      Jeg planlegger også å bytte motor.
      Planen var i utgangspunktet å konvertere til en Subaru Forester motor jeg har stående, men Porsche motor har også streifet tankene.
      Hva bør jeg være obs på når det gjelder bytting av motor og godkjenning for Norske veier?
      All nyttig info verdsettes!

(Prøvde å laste opp et bilde, men det funket ikke av en eller annen grunn, prøver igjen senere)
    • By Volvomann25
      Halla, jeg holder på å lage utdrikningslag for en venninne 04. juli. Hun digger bil og vi tenkte derfor at som en del av utdrikningslaget kunne hun (bruden) og resten av utdrikningslaget bli kjørt gjennom hønegata i Hønefoss i en skikkelig doning!! Er det noen i Hønefoss/Ringerike/Jevnaker-området med bra bil eller som kjenner noen som kan ta på seg oppdraget?
    • By momo
      Hey folkens.. her er min video fra Gatebil's hovedtreff, Rudskogen Juli 2019.
      Hope you enjoy :)

• Populære emner nylig

• Recent Achievements

• martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy