Gå til innhold

Lekkasje i dørene på min nye Toyota Aygo.

Ranger emnet


Tomine53

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kjøpte meg en ny Toyota Aygo i 2008 Nå har jeg fått lekkasje i dørene, og må skifte alle "pakningene/listene"

Er det noen andre som har erfaring med dette? Bilen er kjørt kun 16000km og har stått mye i garasjen. Da bilen er kjøpt i Danmark, dekker ikke garantien dette.

Endret av Tomine53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei! Takk for svar:)

Hadde bilen hos Toyota, og de tettet inni dørene på pakningee, rundt plastikken og limt alle dørpakninger. Så har de limt på nye lister på karrosseriet. Dette kostet kr 6000,- Eg mener nå det er en feil på bilen som Toyota burde tatt regninger på. Lurer på hvor mange av disse bilene som lekker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hei igjen! Poenget her er at bilen har en produksjonsfeil. En ny bil skal ikke lekke i dørene fordi den mangler lister rundt dørene. Det innrømmet forhandler i Norge. En annen ting er at den reparasjonen de har foretatt, altså montert nye pakninger rundt dørene, kun har en garanti på 1 år, og de sitter allerede så løst at eg må stadig dytte de inntil . Dårlig lim på dem altså. Så det blir dyrt i lengden viss jeg skal holde på å skifte dem ut til stadighet. Og dersom bilen var kjøpt i Norge , måtte jeg betalt for dette etter 5 år. Uansett, sånn skal det vel ikke være mener nå jeg! Trodde Toyota var kvalitet???? Jeg har ihvertfall mistet tilliten til Toyota. FORNØYDE KUNDER er den beste reklame, og det er ihvertfall ikke jeg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår