Gå til innhold

Tråden om min 94 mod Lancer *Masse bilder


xxLancerxx

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei Bjørn! Takk som spør, ja, clutchen er bytta! Endelig, den er heelt annerledes å kjøre nå, allerede på første kjøreturen hvor jeg skulle rygge, klarte jeg å spinne, siden den var blitt så følsom! :D

 

Ikke bare det, jeg har oxo fått kjøpt meg en basskasse og forsterker, så ser frem til å montere det snart. Siden selgeren hadde klart å rive i stykker kabelsettet, så må jeg få skaffet meg det. noen tips, til hvor jeg kan handle det? :P

 

et lite spm til, ettersom selgeren også hadde hund i bilen, er det blant annet litt hundehår, og støv på selve trekket, over kassa. Noen tips til hvordan jeg kan fjerne det? tenker å støvsuge

 

Lengesiden jeg har vært her inne nå. Men kabelsett til å koble opp forsterker og anlegg får du kjøpt på Biltema. Heter monteringssett for sluttsteg trur eg. Men dette ser jo bra ut, dunker sikkert bra i bilen din nå :D

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg sa ikke at lukka kasse ikke ville fungere, bare at porta vil gi et SÅ mye bedre resultat. (Så fremt det er en kasse beregna på elementet som sitter i den da..)

Blå parklys får du vel "over alt"

Ligger mye på finn dått enn oo evn.t dioder dått enn oo

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er rett pæretype, så de skal nok passe :)

'92 Mazda 626 2.0 GLX (GE)

 

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Philips og Osrams lyspære-guide så er det 4w BA9s pærer i park, uten at jeg kan garantere det da!

'92 Mazda 626 2.0 GLX (GE)

 

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hey guys! Tenker å sote baklyktene på lancer'n! Noen som har noen tips til hvordan jeg bør gjøre det,og hvor jeg får kjøpt det? :)

Tenker også noen 17" felger, vil dette gå greit tror dere? eller må jeg skkære ut osv?

Takker for svar :)

 

hey du får sote dem helt perfekt hvis du tar av baklyktene ved og skru av de skruene som du finner ved og dra opp det teppe som er rundt lykta på bagasjen og sot ikke ute hvis ikke det er vind bedre og ta det inne i lukket sted+ du får kjøpt baklyslakk hos de fleste bilrekvisita rundt omkring. er ikke det bedre med 15" felger 17 blir for stort men ditt valg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår