Gå til innhold

Kan noen se hvilken fanger jeg har? VR6? (Bilen skal vrakes, trenger du deler?)

Ranger emnet


Kramer2k

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Da ville ikke godbilen svive noe mere, antar den har skjært seg da oljelampa valgte og ikke lyse når det var lite olje igjen... Morro å havarere i rushtrafikken, når en kranbil som har tatt fyr, lager enda mere kø enn det er fra før av :P

 

Bulka bilen her i januar, og satte derfor på ny fremskjerm og fanger fra huggeren.

Har fått høre av flere om ikke det er VR6 fangeren jeg har på bilen, noen som kan tyde dette utifra bildene?

Mener og huske at designet i grillen nede utgjør den til en vr6 fanger :)

(PS: reflektoren for tåkelysene ligger inni bilen, da jeg måtte komme til tauehullet :P)

 

 

[ATTACH]24874[/ATTACH][ATTACH]24875[/ATTACH]

 

 

Trenger du deler er det bare å gaule ut! Så skal vi nok se om vi får fart på sakene ;)

Endret av Kramer2k

Partner 1,9D -00

Passat 3B 1,8 -98
Golf 3 1,8 GL -93, Løen edt.

Man må være ung og dum for å bli gammel og vis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VR6 og CL/GL fangerene er like, bare lippa under fangeren som er forskjell..

VR6 har en lippe som bygger litt lengre ned og bygger ned rundt hele slik som du ser på MacGyver sin link, og den du har er dessverre bare en CL/GL lippe :)

- 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant

- 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt

- 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek)

...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VR6 og GTi leppene er like, grunnen til at de heter VR6-leppe er nok av den enkle grunn at de er og se for det meste på VR6..

Men GTi kom også med CL/GL-leppe om jeg ikke hugser helt feil..kommer ann på årsmodell osv. tror jeg..

- 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant

- 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt

- 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek)

...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, noen peiling på hva man kan ta for en fanger?

 

Mener å ha lest at man kan ta en tusenlapp for en VR6-fanger, hvis den er strøken

500 hvis den er voldtatt

 

Men en vanlig 3'er fanger med vanlig leppe? :P

Partner 1,9D -00

Passat 3B 1,8 -98
Golf 3 1,8 GL -93, Løen edt.

Man må være ung og dum for å bli gammel og vis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår