Gå til innhold

Vurderer Nissan 200SX S13 1989 som står i Bergen, noen behjelpelige?


KenhetS40

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg skal reise oppover til Bergen på fredagen og se på en Nissan 200SX S13 1989 på lørdags morgen, mest sannsynlig kjøpe den, hvis den er som beskrevet.

Men jeg vet ikke hva man bør lytte etter eller legge merke til på denne type biler.

 

Noen i distriktet som kanskje har mulighet til å bli med å se på og prøvekjøre bilen? Hadde blitt satt stor pris på.

Eller evt bare gi meg noen tips?

 

Har allerede postet dette på ett annet forum også, men tenkte flere ville se det hvis jeg skriver her også.

 

Setter stor pris på all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk for rust nøye, de er godt plaget med dette, er fjærtårn kanaler gulv og bakskjermer på "innsiden" pluss bakluke, ellers er det rådebank som er svakhet, resten er og sjekke om den fusker går som den skal slark i turbo osv, alt kommer jo såklart ann på hvor mye du skal gi for den..

audi 100 2.2 quattro

chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge

xmerce 190e x2

xnissan 200sx s13

xAudi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ganske rimelig, jeg skal gi rundt 38.000 for den.

All farlig rust er fjernet, det veit jeg! Men det er vel noe rust fortsatt som jeg veit er svakhet ved disse bilene.

Rådebank veit jeg også om som en svakhet på disse bilene, tenkte legge litt penger i den hvis jeg kjøper den og få innmaten smidd.

Veit også at turboene har en tendens til å ville byttes etter ett stykke, så får være litt ekstra oppmerksom på dette også.

Men veit ikke helt hvordan jeg ser etter slark i turboen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår