Gå til innhold

Koble strømkabel til batteri!

Ranger emnet


SkodaOctavia

Anbefalte innlegg

Har prøvd å funnet torpedoveggen, tror også jeg har funnet den, på passasjersiden, noe som passer meg utrolig dårlig med tanke på at jeg har trekt strømkabel langs førersiden og alle andre kablene passer best på passasjersiden.

 

Men, det jeg ikke har funnet ut av er hvor torpedoveggen kommer ut i selve kupeèn? Fant et hulrom rett over hjulbuen, men fortsatt ingenting inn til kupeèn. Får prøve å se litt nærmere på det imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det der den lednings klysa går inn?lønner seg alltid og strekke ledning fra motor rom tilo cupe,og ikke omvendt.hehe.sikker på at det ikke er en pakning eller noe sånt på venstre side?torpedo vegg er den veggen/plata som skiller motor rom og cupe

 

 

mvh kim

Endret av kimafro

Chrysler Stratus LE 98mod

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Demonter deksel over gass, clutch og bremsepedal, så kan det hende du ser en gjennomføring der alle kablene fra motorrom kommer inn. Der stakk jeg en stålstreng igjennom for å se hvor den kom ut. Kom ut bak bremsekraftforsterkeren.

Der sitter en kabelgjennomføring bak bremsekraftforsterkeren, som jeg tok strøkabelen gjennom. Gjorde dette på min Golf 4 i går.

Anbefaler deg å strekke kabelen fra motorrom og bakover og ikke omvendt, slik som kimafro sier(egen erfaring)

 

Mvh

 

Ole Bach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bare antok at det kom til å bli et eller annet feil med den. Pleier som regel å bli sånn ! :P

 

Men, da er strømmen koblet til og etter et par mislykkede forsøk, som begge var pga strømkabelen hadde hoppet ut av forsterkeren så funket basskassa!

Ikke værst at en jente skulle klare å koble et anlegg på første forsøk uten å ha gjort det før! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner tråden din litt jeg :)

 

Holder på å trekke kabler i min bil også, og lurer på om det skal kobles noe remote fra amp til spiller? Er en Polk PA880 forsterker, og det fulgte med fjernkontroll til denne som jeg har trukket. Trenger jeg da noe mer?

"Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected."

Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner tråden din litt jeg :)

 

Holder på å trekke kabler i min bil også, og lurer på om det skal kobles noe remote fra amp til spiller? Er en Polk PA880 forsterker, og det fulgte med fjernkontroll til denne som jeg har trukket. Trenger jeg da noe mer?

 

Remoten er ifra spiller til forsterker. Du må ha signal ifra spiller til forsterker. Forsterkeren trenger og 12v ifra batteri + jording

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår