Gå til innhold

Etterlyst: LEVANGER. Belønning 500 kr

Ranger emnet


Nachoo

Anbefalte innlegg

Belønning for info, 500 kr.

 

I går, mandag 29. august kl. 08.50 ble min søsters bil, en olivengrønn 2003 Renault Megane Scenic påkjørt ved Rema 1000 (like ved HINT), Levanger. Min søster kom kjørende på veien forbi Rema, MOT HINT, da en bil i høy fart kom kjørende ut fra parkeringsplassen til Rema. Bilen, som hadde vikeplikt på vei ut fra parkeringsområde, suste videre etter å ha kjørt inn i bakdør, skjerm, hjulbue og dekk på pasasjersiden på Renaulten vår.

 

Bilen som forvoldt skaden skal være en Volvo sedan av eldre modell, mest sannsynlig en 240, 242, 244 eller 760. Bilen er mørk i lakken, antakelig mørk rød eller plommerød. Da hele situasjonen skjedde veldig fort kan hverken min søster eller de vitner vi har vært i kontakt med i etterkant av hendelsen huske hele Volvoens registreringsnummer. Det vi er sikre på er et den skal være DF-registrert og at det første tallet er 3. De to neste tallene KAN være 4-7. Bilen ble kjørt av en ung mann / ungdom.

 

ALTSÅ: Vi leter etter en eldre, mørk, Volvo sedan i Levangerområdet, med et regnummer som KAN være DF-347** (eller lignende). Bilen ble kjørt av en ung mann.

 

Foreløpig ser det ikke ut til at skadene på Renaulten er av alvorlig karakter, men vi ønsker alikvel at sjåføren av Volvoen blir funnet og stilt til ansvar for kjøringa si. Derfor er Politiet i Nord-Trøndelag varslet om hendelsen, og vil holde utkikk etter bilen. Saken er forøvrig anmeldt hos dem. Informasjon om bilen etterlyses kontinuerlig på informasjonsskjermene på HINT, i tillegg til at vi selv, samt venner og kjente holder øyne og ører oppe når vi kjører langs veiene.

 

Dessverre blir det å finne denne bilen omtrent som å finne den beryktede nåla i høystakken, og vi klarer det ikke uten hjelp fra andre. Vi ønsker derfor å komme i kontakt med personer i ungdoms- eller bilmiljøet på Levanger som kan sitte på informasjon om bilen eller sjåføren. De som har opplysninger kan kontakte meg på PM her inne eller på mail: etterlyst@hotmail.com

 

Se forøvrig http://www.facebook.com/pages/Etterlyst-Volvo-Levanger/143929172365427?sk=info

 

INFORMASJON SOM FØRER TIL AT BIL OG SJÅFØR BLIR FUNNET BELØNNES MED 500 KRONER.

 

 

På forhånd takk.

Endret av Nachoo
endret epostadresse og la inn facebooklink

Nachoo

2000 Renault Megane Coupe

2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT!

Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT!

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

skal du lokke noen som kanskje kjenner denne fyren til å tyste på ham gjør nok ingen det for 500 kroner. snakker man noen tusen lapper er det nok letter å få noen i tale. vet ikke om dette er en relativ liten småplass, om det er det må du nok kjøpe stemmen deres for penger. 500 lapp hjelper ikke mye desverre. ikke missforstå, jeg vet overhode ingenting og har aldri vært på de kanter. bare ville tipse om beløpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
skal du lokke noen som kanskje kjenner denne fyren til å tyste på ham gjør nok ingen det for 500 kroner. snakker man noen tusen lapper er det nok letter å få noen i tale. vet ikke om dette er en relativ liten småplass, om det er det må du nok kjøpe stemmen deres for penger. 500 lapp hjelper ikke mye desverre. ikke missforstå, jeg vet overhode ingenting og har aldri vært på de kanter. bare ville tipse om beløpet.

500kr er ikke mye penger, men det er mer en nok for å "tyste" på en kuk som har rygget på en annen bil.....hey, jeg hadde tystet uten betaling! ;)

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår