Gå til innhold

VW Passat 1997 1.9 TDI Sedan bytte av viftereim og radioatorvifte (har delene)

Ranger emnet


Bragilicious

Anbefalte innlegg

Hei, dette er min første post på bilforumet, så om jeg poster i feil kategori så får dere flytte innlegget.

 

Har en 1997 VW PASSAT 1.9 TDI Sedan som trenger bytte av viftereim og radioatorvifte. .

Jeg har lite erfaring med mekking på bil så jeg spør deres kloke hoder om hjelp.

Jeg fikk viftereim, radioatorvifte og en plate til å ha under motoren i posten idag..

Jeg har bestillt verkstedtime, men det blir ikke før 6 sept.. Og jeg må helst få fikset dette før den tid, da jeg skal på langtur i neste uke!

Så jeg lurte på om noen i nærheten av Mo i Rana vil tjene seg noen kroner med å gjøre dette for meg, eller om noen kan guide meg på hvordan jeg bytter dette selv :)

 

Radiatorvifte og deksel kan sikkert vente til verkstedtimen, men må få byttet viftereima før helga!

 

Jeg ber på mine knær om at noen her inne kan hjelpe meg!

Takker for alle svar!

 

MvH

Bragilicious

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noter deg nøye på papir hvordan den gamle reima går før du tar den av! et av løpehjulene er fjerbelastet. dette fjærspennet kan tas av ved hjelp av en fastnøkkel slik at reima kan tas av og den nye legges på , på samme viset som den gamle...

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noter deg nøye på papir hvordan den gamle reima går før du tar den av! et av løpehjulene er fjerbelastet. dette fjærspennet kan tas av ved hjelp av en fastnøkkel slik at reima kan tas av og den nye legges på , på samme viset som den gamle...

 

Takker for svar..

Må jeg av med fronten på bilen for å bytte reima?

Isåfall kan noen fortelle meg hvordan den taes av, så jeg ikke ødelegger noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår