Gå til innhold

Bilstereo prosjekt - Toyota Starlet/Glanza

Ranger emnet


wrnr1

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å prøve å lage et skikkelig rått bilstereo baki Starlet'en min, men aner ikke hvor jeg skal begynne. Noen som har erfaringer med dette som vet hvordan man skal begynne? Evt lette måter å lage skisser på o.l? Jeg lurer også på hva dette vil koste meg (uten anlegg seff). Jeg planlegger å lage en kasse i isopor, med glassfiber på utsiden, og kassen skal gå fra den ene siden av bagasjerommet til den andre.

 

Om noen har erfaringer med dette, ville jeg blitt veldig takknemlig for litt hjelp for en rastløs nybegynner.

Mitsubishi Carisma 1,6 GLX 1996mod - SOLGT
Volkswagen Golf MK3 2.0 GTI 8v 1996mod - Til salgs

BMW E46 318d 2003mod - Går som en drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan begynne med å ribbe bilen for interiør, gulvteppe, taktrekk, dørtrekk osv, og legge dempematter over alt. Hvis du bare skal ha kasse tvers over bagasjerommet, så lager du den i 22mm mdf, men du må selvsagt vite hvilke suber du skal ha først, slik at du lager riktig volum på kassa. Regn med 15.000kr+ for demping, kabler, batterier og ny dynamo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, joda :P Men det er bare et lite prosjekt jeg har tatt for meg som avslappingshobby på fritiden, så jeg tror ikke jeg skal bruke så alt for mye penger på det... Er mest for utseende og ikke lyden ;)

Mitsubishi Carisma 1,6 GLX 1996mod - SOLGT
Volkswagen Golf MK3 2.0 GTI 8v 1996mod - Til salgs

BMW E46 318d 2003mod - Går som en drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår