Gå til innhold

Min Golf MKIII 1.6 Variant Familiebilen

Ranger emnet


ventoTD

Anbefalte innlegg

Men greia er at jeg FÅR felger, mot litt hjelp i form av gressklipping, maling og div. Svigers har tømmerbil, så han har en avtale med et dekk-og felg firma så da tar han det gjennom der så blir de mye billigere :) og da fikk jeg 6 nettsider å velge felger fra. De hadde ikke Inter Action på noen av de, og de var generelt dårlig utvalg til Golf 3. Men fant Larzon Figaro 7x17 sølv m/polert kant. Den var ikke tilgjengelig i 16", ellers så hadde jeg tatt det. Alt annet av 16" var bare søppel, så da blir det det. Skal ikke ha sånn overdreven senk, må ta hensyn til bilen i forhold til veia osv :p har ødelagt et senkesett før pga dårlig veier. Får se hvor mye det blir når jeg får felga. Men skal hvertfall ha så bua går helt likt med hjulet, hvis ikke litt til.

:) har lyst på Inter Action 7x17 felgpakka fra P&R :)

 

Men felga blir i boks bare jeg får gjort litt arbeid først :) får se når, ekke sikker.. Kommer an på været :p

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Likte felga dine VELDIG godt :)

Slepp den helt til bunn :) Skam lav variant er så tøft :)

 

hadde det vært litt bedre veier her oppe skulle jeg sluppet den ned enda mer, slår oppi med bunnpanna sånn den er nå om jeg ikke passer på

Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg faktisk har helt like felger som deg:) Har 15" felger med noen ballongdekk. Men var relativt billig, så kunne ikke motstå det. Hehe. Heter felgene dine noe med inter action?

 

heter Interaction ja, har 7x16 med Dunlop 195/40-16. gir bittelitt strekk

Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår