Gå til innhold

Porte innsugsmanifold?

Ranger emnet


hoxi93

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg er litt nyskjerrig på om det er noe å hente på å porte innsugsmanifolden på min golf mk2 1.8 med Monojetronic system... jeg skal porte toppen og skifte kam, så tente jeg at mens jeg holder på så hvorfor ikke ? Jeg har delebil også, så det gjør ingenting om det skulle gå galt ;):blunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du gjøre all jobben selv ang porting av topp tenkte du? Jeg ville anbefalt deg å sende inn dette til Velox Motor i Haugesund. Dem er landets dyktigste på sugetrim av VW og Audi. Der får du virkelig valutta for pengene dine. Kammene dem er også bedre enn Kent cams, Piper cams og andre merker.

 

http://www.veloxmotor.com

Tlf:52775200

info@veloxmotor.com

 

Ja, det er alltid noe å hente på å porte innsugsmanifold. Jeg vil ikke komme her å si noe om hvor mye dette vil utgjøre på din bil, men du kommer til å merke forskjell.

Ring Velox over helgen og prat med dem. Det er absolutt det beste du kan gjøre ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du gjøre all jobben selv ang porting av topp tenkte du? Jeg ville anbefalt deg å sende inn dette til Velox Motor i Haugesund. Dem er landets dyktigste på sugetrim av VW og Audi. Der får du virkelig valutta for pengene dine. Kammene dem er også bedre enn Kent cams, Piper cams og andre merker.

 

http://www.veloxmotor.com

Tlf:52775200

info@veloxmotor.com

 

Ja, det er alltid noe å hente på å porte innsugsmanifold. Jeg vil ikke komme her å si noe om hvor mye dette vil utgjøre på din bil, men du kommer til å merke forskjell.

Ring Velox over helgen og prat med dem. Det er absolutt det beste du kan gjøre ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår