Gå til innhold

Crabmann: Golf mk2 prosjekt: G60 Lysholm

Ranger emnet


Crabmann

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Hehehhe, de blir nokk ikke fornøyd med noe slikt nei :p

Har ikke gjort noe særlig i det siste. Har sparklet å rettet (prøvt iallefall) fremskjermene + en aldri så liten bulk jeg hadde bak. Utrolig fint karroseri å ha som utgangspunkt, bortsett fra det lille med rust som var på den.

Venter også på å få clutchen i hus så jeg kan montere inn motor. Håper å få det før påske, så satser på å få koblet noe ledningsnett osv å se om motoren i det hele tatt har lyst å starte.

 

Lite bilder å komme med, kansje noen kommer i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah, blir en helt vanvittig bil om du drar prosjektet i land! Noe som jeg tror du gjør, stå på! :)

 

Ja ferdig skal jeg bli, ikke snakk om noe annet. Bilen har vært i familien i over 15år, og jeg tok over den etter mormor gikk bort :)

 

Ikke noe spennende å komme med, holder på å slipe ren dørken under fører og passasjer sete, da det var litt lakkrust der, cluthcen har vell blitt sendt fra USA nå, så får den vell ikke før over påske, så regner med planen om oppstart iløpet av påsken går rett i dritern :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra pågangsmot!! Holder selv på med å pusse opp en Mk2 1987 1.8 GTI, har sveisa MYE rust, å er enda ikke ferdig, har ligget mye vann på dørken i flere år, og dermed har asfalten råtnet og smuldret opp, begynner å komme på stell, har bytta ut deler av dørken, syregrunnet, lagt ny asfalt og ting er på bedringens vei, kaanskje kommer det en liten prosjekttråd, vi får se :)

Endret av Girebirger
Skriveleif

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da blir bilen stuet bort for en stund.

Blitt lei av hele greia, så får rydde hele garasjen å stue bort noen deler og vente til høsten kommer.

Har heller ikke økonomi til å skaffe de delene jeg mangler, pluss innspurten på skolen med eksamener kommer nå.

 

Skal ikke se bort ifra det blir gjort noe innimellom avogtil.

 

430355_299502233443343_100001507050651_832746_453627588_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår