Gå til innhold

Turteller kommer og går + bensinmåler er ikke helt i vater.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har selv gått til innkjøp av en Chrysler Stratus 2.0 LE og turtelleren står for det meste på 0 da jeg er ute og kjører. Men så kan den jo overraske noe å vise at den kan..fungere altså. Leste i en annen tråd om en som loddet litt, og fant ut av sitt problem og lurer da på om dette kan være samme problemet? Isåfall trenger jeg hjelp med tanke på hva som skal loddes evt ordnes.

 

Så er det tankmåleren da. Forrige eier sa den stoppet på halv tank da den var tom. En kompis mente det var masse bensin da han banket i tanken da måleren stod på halv så han skjønte ikke hva forrige eier mente. Dette kan jeg jo forøvrig sjekke ut bedre ved å kjøre til det stopper med en reservekanne i bagasjen, men ettersom jeg lager en tråd spør jeg også om dette, noe velkjent ved at måleren viser halv tank da den er tom? Da tenningen er av går måleren helt i bånn som den skal.

 

Også en siste sånn foreløpig. Hvor mange liter rommer denne bensintanken i disse Stratusene?

 

Håper på svar, mvh Ken

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv gått til innkjøp av en Chrysler Stratus 2.0 LE og turtelleren står for det meste på 0 da jeg er ute og kjører. Men så kan den jo overraske noe å vise at den kan..fungere altså. Leste i en annen tråd om en som loddet litt, og fant ut av sitt problem og lurer da på om dette kan være samme problemet? Isåfall trenger jeg hjelp med tanke på hva som skal loddes evt ordnes.

 

 

 

Håper på svar, mvh Ken

 

morrn du.

hadde noe liggnende problem jeg også. etter litt lodding Ordnet det seg :) bar kikk i tråden min. mener jeg har bilder av hvor en skal lodde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morrn du.

hadde noe liggnende problem jeg også. etter litt lodding Ordnet det seg :) bar kikk i tråden min. mener jeg har bilder av hvor en skal lodde

 

Ja var din tråd jeg hadde sett dette med loddinga i. Skal se hva jeg får til, og forhåpentligvis vil det fungere. Takk enn så langt ihvertfall!

 

Så også at du hadde problemer med gurgling, hvor bestiller man nytt "radiatorlokk"? Opel?

 

Også hadde jeg et par kokinger på vei hjem fra Kristiansand idag, og lurer på om en kan linke radiatorlokket til dette? Evt tenninga som ikke er stilt inn riktig? Termostaten ble byttet for 2-3 uker siden etter at den kokte for hver tur.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår