Gå til innhold

Leies ut: Verkstedplass Drammen / Åssiden

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei alle prosjektentusiaster!

 

Har et romslig, åpent og koselig verksted på Åssiden (rett utenfor drammen) på hånden med FORELØPIG én ledig plass igjen (det kan bli flere med tiden) for en bilinteressert som ser etter oppbevaring eller restaurering av bilen sin.

 

Arealet er på 210 m^2 (kvm.) og er fordelt på totalt 5 bilplasser. Her får du godt armslag og mye plass til verktøy og deler ved siden av selve bilen. Et musst hvis du faktisk skal skru litt...

Det er tilgang på både bra sveiseapparat og god kompressor som dekker de aller fleste trykkluftsbehov (lakkering, luftverktøy osv.)

 

Plassen koster 1800 ,- pr. måned. Strøm kommer i tillegg og ligger på et minimum (ca. 50,- pr. måned pr. plass).

 

Jeg har stått der siden November i fjor med min VW 1303S, og har kommet et godt stykke med restaureringen, men med mange jern i ilden på VW-fronten, vil jeg bli stående en god stund til.

Driver også mye med motorbygging og for tiden en del Megasquirt :-)

 

Ta kontakt på PM eller tlf. 97689328

Adressen til verkstedet er: Hotvetveien Vest 33, 3023 Drammen

Endret av tmbryhn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, for det første: Hvis du leser igjennom annonsen, så står det 210 m^2 (kvadratmeter), ikke 420. Ergo hver plass er på 42m^2.

 

Fore det andre: Som nevnt klart og tydelig i annonseteksten, så er det tilgang på bra sveiseapparat og god kompressor.

 

Hvis du synes 1800,-/mnd. er stiv pris for et slikt verksted med ovennenvnte fasiliteter, så får du ha lykke til videre med søket ditt.

For lagring i seg slev KAN jeg si meg enig, men for plass der skru- og restaureringsmulighetene er bra tilrettelagt, så er det en god deal!

 

Du er selvsagt velkommen til å ta en titt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår